onko ktm 690 enduro r tai hussen 701 ainoat enskat jolla uskaltaa metsään ja kadulle, jotka ei kaipaa jatkuvaa huoltoa....
Sirernog kirjoitti:-Onko 650cc ja 700cc suurta eroa toisiinsa verrattuna?
eikö se 700 cc oo pikkaisen tehokkaampi, itse suosinsin kadulla isompaa kuutiota, mutta varmaan molemmat on hyviä
-Onko endurolla ja smc:llä suurempaa eroa toisiinsa (Alusta, vanteet ja jotain katteita)?Alusta on ainakin erinlainen supermoto on kovempi kuin enduro,
enkä ole varma onko siinä säätöä, mitä enduroa on mainostettu, että olisi, vaihdelaatikon välitys on/voi olla erinlainen, myös ratastus, mutta muuten ne pitäisi olla ihan samoja pyöriä
-Minkälainen huoltoväli näillä olis järkevää pitää kun ajo on työmatkaa ja joskus sorapätkää?
Se mitä tehdas suosittelee, mutta yleensä tuollaisella katupyörällä on öljyn vaihtoväli 10tkm, suodatin samalla, rattaat sen mukaan miten kuluu, sama renkaat, mulle on suositeltu kauden jälkeen alustan huolto, ainakin jos ajaa 10tkm kaudessa ja metsää...Ja muut remontit huoltokirjan tai tehdaan mukaan
-Jotain kalliita ominaisuuksia jotka tulis huomioida 10-15tkm ajetuissa kamppeissa?
Mä kattoisin millaisella käytöllä, miten usein vaihdettu öljyt(mutta tässä voi myyjä kusettaa), onko konerempaa välttämättä tehty tms, kuuluuko ylimääräisiä ääniä, jos ei itse osaa/tiedä, niin sellainen kaveri mukaan joka tietää
-Yleisesti varmasti kohtuu luotettava ja varsin hauska peli kyseessä?
Kyllä on luotettavia, enkä se rocker-arm saattaa olla "heikko