Moro,
Ostin nyt talven aikana iltojen ratoksi projektina Z 750 2004.
Huomasin pärrän tiedoista että papereissa Zeta on 25kw vaikka todellisuus on jotain ihan muuta eli pyörästä on kurit poistettu (kaasukahvan rajoitus).
Tämän homman kanssa keltanokkana kyssäri on kun tuota joutuu lähteä keväällä muutoskatsastamaan että kuinka tarkalla silmällä katsurit yleensä katsovat muutoskatsastuksen yhteydessä pyörää ja minkälainen / minkä hintainen homma tuo yleensä on?
Pyörässä on turhan äänekäs slipari johon ei tunnu db killeriä enää netistä löytyvän plus etuvalo muutettu xenoniksi joten tiukempaa tarkastelua ei pyörä sietäisi eikä noita mielellään lähtisi muuttamaan pelkän katsastuksen ajaksi.
Kaikki ohjeet ja mielipiteet on tervetulleita, paitsi nämä "jätä A2 papereihin" kommentit, en jaksa ajella sakkojen ja vakuutusseurausten pelko perseessä.
kiitoksia jo etupeltoon.
Ostin nyt talven aikana iltojen ratoksi projektina Z 750 2004.
Huomasin pärrän tiedoista että papereissa Zeta on 25kw vaikka todellisuus on jotain ihan muuta eli pyörästä on kurit poistettu (kaasukahvan rajoitus).
Tämän homman kanssa keltanokkana kyssäri on kun tuota joutuu lähteä keväällä muutoskatsastamaan että kuinka tarkalla silmällä katsurit yleensä katsovat muutoskatsastuksen yhteydessä pyörää ja minkälainen / minkä hintainen homma tuo yleensä on?
Pyörässä on turhan äänekäs slipari johon ei tunnu db killeriä enää netistä löytyvän plus etuvalo muutettu xenoniksi joten tiukempaa tarkastelua ei pyörä sietäisi eikä noita mielellään lähtisi muuttamaan pelkän katsastuksen ajaksi.
Kaikki ohjeet ja mielipiteet on tervetulleita, paitsi nämä "jätä A2 papereihin" kommentit, en jaksa ajella sakkojen ja vakuutusseurausten pelko perseessä.
kiitoksia jo etupeltoon.