Olen 17-vuotias ja 6'2" pitkä, painan 210 paunaa. Suoritin juuri CMSP:n, läpäsin viimeisen ajokokeen ilman virheitä. Haluan ostaa vuoden 1975 Honda Goldwingin ensimmäiseksi pyöräksi, koska ne näyttävät mielestäni erittäin kauniilta ja olen kuullut niiden olevan luotettavia ja hyvin tehtyjä.

Isäni, joka ajoi Uralilla, on huomauttanut, että se on erittäin raskas (600 paunaa, noin kaksi kertaa niin paljon kuin harjoitusmoottoripyörä) ja epäluotettava, koska se on 50 vuotta vanha. Jos ostaisin sellaisen, minun täytyisi ajaa sillä kotiin 10-40 mailia ensimmäisenä ajona, koska meillä ei ole muuta tapaa kuljettaa sitä kotiin. Jopa ilman moottoritielle menoa, tämä tuntuu hieman venyttelyltä nykyiselle taitotasolleni, vaikka uskon pystyväni siihen riittävällä valmistelulla ja kärsivällisyydellä. Sen jälkeen harjoittelen hitaita liikkeitä turvallisella alueella ennen kuin pääsen taas tielle.

Joten pitäisikö minun hankkia GL1000 vai jotain järkevämpää? Nautin todella tämän ajanjakson moottoripyörien estetiikasta, mutta haluan myös jotain, johon en kyllästy ja vaihdan.