25 kW

pimp
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
15.4.2004 16:04

ViestiKirjoittanut pimp » 27.8.2006 19:06

ja eikös se mene niinkin että jos mälläät pyörän joka on papereissa kuristettu mutta todellisuudessa ei niin vakuutus ei ole korvausvelvollinen koska olet ajanut ilman ajo-oikeutta siihen pyörään.
Haluun lopettaa jo mopoilun..:D Eli ostakaa multa piikki pois!
Konna-
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
6.7.2004 19:07

ViestiKirjoittanut Konna- » 27.8.2006 19:31

Näinhän se saattaa olla. Koska nykyaikana kun on teho/paino-suhteeseen perustuvia hinnoitteluja, voivat vakuutusyhtiöt vaatia rästimaksut.
Pakalen
Pyörä:
Z1000
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
5.3.2004 18:58

ViestiKirjoittanut Pakalen » 27.8.2006 19:44

Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?
TeeVee
Pyörä:
Kawasaki ZZR 1400
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
20.10.2005 22:02

ViestiKirjoittanut TeeVee » 27.8.2006 20:33

Konna- kirjoitti:Näinhän se saattaa olla. Koska nykyaikana kun on teho/paino-suhteeseen perustuvia hinnoitteluja, voivat vakuutusyhtiöt vaatia rästimaksut.


Itseasiassa vaikka ei olisi teho/painosuhteeseen perustuva vakuutus, voivat evätä korvaukset, koska ajoneuvo ei ole enää se, mikä papereissa lukee!
TV
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 27.8.2006 21:03

TeeVee kirjoitti:
Konna- kirjoitti:Näinhän se saattaa olla. Koska nykyaikana kun on teho/paino-suhteeseen perustuvia hinnoitteluja, voivat vakuutusyhtiöt vaatia rästimaksut.


Itseasiassa vaikka ei olisi teho/painosuhteeseen perustuva vakuutus, voivat evätä korvaukset, koska ajoneuvo ei ole enää se, mikä papereissa lukee!


Onneksi uudet Suzukit ovat boksilla kuristettu, joten jos vaikka kaatuu, niin heittää johdon toiseen boksiin niin johan on kuristettu taas. Tosin laitontahan tuo on.
liuzka
Liittynyt:
25.8.2006 15:48

ViestiKirjoittanut liuzka » 27.8.2006 22:04

Kertokaapas nytten niiden liikkeiden nimiä missä pyöränne on kuristettu. En viitsisi koko valtakunnan pyöräpajoja soitella läpi :P
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 28.8.2006 0:58

Eiköhän ne nyt kurista liikkeessä kuin liikkeessä.
Grim_Reaper
Paikkakunta:
mänttä
Liittynyt:
10.4.2004 21:29

ViestiKirjoittanut Grim_Reaper » 28.8.2006 8:21

Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?

missä kohin se palikka oli noin suurin piirtein kun pitäisi ottaa omastakin pois se jossai vaiheessa.
Hyvää kesää ja ajelu hetkiä.....
Pakalen
Pyörä:
Z1000
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
5.3.2004 18:58

ViestiKirjoittanut Pakalen » 28.8.2006 11:03

honda cbr kirjoitti:
Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?

missä kohin se palikka oli noin suurin piirtein kun pitäisi ottaa omastakin pois se jossai vaiheessa.


Niin siis mullahan se oli siel suoraan tankin alla. Ensin otin tankin kokonaan pois ja siinä se oli melkein suoraan näkyvillä. En ensin huomannut mutta sitten väänsin kaasukahvaa ja näin semmoisen renkaan liikkuvan jossa oli se palikka kiinni estämässä sen liikerataa. Toivottavasti tästä on jotain apua.

Haluuko joku vastata tohon mun ekaan kysymykseen?
TeeVee
Pyörä:
Kawasaki ZZR 1400
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
20.10.2005 22:02

ViestiKirjoittanut TeeVee » 28.8.2006 15:31

Pakalen kirjoitti:Haluuko joku vastata tohon mun ekaan kysymykseen?


Voi olla, kun odotat että joku asiasta tietävä tulee paikalle
TV
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 1.10.2006 21:30

Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 2.10.2006 21:27

Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?


Minun tietääkseni ei tehä mitään muita säätöjä, vaan se kuripala on siellä ainoa. Sitäpaitsi, eiköst vm. 04 kawassa ole jo ruisku eikä kaasareita? Ainakaan omaan kawaan ei ole tehty ruiskupuolelle mtn säätöjä. Sen olen kysynyt ihan myyjältä. Vuosimalli on tosin -06, mutta en usko sen vaikuttavan...
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Tony
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Tony » 3.10.2006 1:23

teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?


Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.

Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979
Elämä alkaa 200:sta!
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 3.10.2006 2:21

Tony kirjoitti:
teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?


Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.

Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979


No kun kauppias sanoi, että kaikki ruiskugikserit voi kuristaa boksilla.
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 3.10.2006 20:14

Joo, kauppias puhui paskaa. Ainoastaan 600cc GSX-R:t saa kuristettua.