Konna- kirjoitti:Näinhän se saattaa olla. Koska nykyaikana kun on teho/paino-suhteeseen perustuvia hinnoitteluja, voivat vakuutusyhtiöt vaatia rästimaksut.
TeeVee kirjoitti:Konna- kirjoitti:Näinhän se saattaa olla. Koska nykyaikana kun on teho/paino-suhteeseen perustuvia hinnoitteluja, voivat vakuutusyhtiöt vaatia rästimaksut.
Itseasiassa vaikka ei olisi teho/painosuhteeseen perustuva vakuutus, voivat evätä korvaukset, koska ajoneuvo ei ole enää se, mikä papereissa lukee!
Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?
honda cbr kirjoitti:Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?
missä kohin se palikka oli noin suurin piirtein kun pitäisi ottaa omastakin pois se jossai vaiheessa.
Pakalen kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että kun mulla toi zx-6r 2004 kuristettiin tuusmotorissa 25kw:seksi sillä palikalla ettei kaasukahva liiku kokonaan. No mä otin sen osan pois mutta onko tietoo että tehdäänkö sille siellä liikkeessä viellä jotain muuta kun laitetaan se palikka paikalleen. Olen mielestäni joskus kuulle että niihin säädetään uudestaan jotain kaasarin säätöjä jne, että jos on niin olis kiva saada nekin takas että onko tietoa?
teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
Tony kirjoitti:teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.
Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979