25 kW

WeDü
Pyörä:
Suzuki GSX-R 600 -04, Honda CBR 600F -88
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
5.6.2006 21:47

ViestiKirjoittanut WeDü » 24.8.2009 15:12

Periaatteessa minkä tahansa pyörän saa kuristettua, eri asia sitte onko se kovinkaan järkevää. Liikkeen kauttahan nuo penkityshommat pitäisi kai tehdä jotta saa asianmukaiset leimat sun muut vietäväksi konttorille.
Juhixx
Liittynyt:
25.5.2008 20:49

ViestiKirjoittanut Juhixx » 1.9.2009 10:50

Oliskohan ollut MP-Maailma tai vastaava lehti jossa oli listattu kaikki pyörät joihin tehdas tarjoaa 25kw kuristuksen. Oli kyl jumalaton lista, ja se mikä itteeni hämmästytti, niin oli todella monta 1000cc+ pyörää (cb1000r nyt ensimmäisenä muistuu omaan mieleen).
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 1.9.2009 14:34

Voihan vaikka dodge tomahawkin kuristaa alle 25kw :D

ite ainakin siirryn seuraavaksi tonniseen streetfighteriin jahka projekti etenee ehkä ensi kesäksi ja mahdollisesti kuristan sen papareihin alle 25kw, mutta ajelen tietty ilman kureja
Juhixx
Liittynyt:
25.5.2008 20:49

ViestiKirjoittanut Juhixx » 1.9.2009 17:27

echo kirjoitti:Voihan vaikka dodge tomahawkin kuristaa alle 25kw :D

ite ainakin siirryn seuraavaksi tonniseen streetfighteriin jahka projekti etenee ehkä ensi kesäksi ja mahdollisesti kuristan sen papareihin alle 25kw, mutta ajelen tietty ilman kureja

No voi kuristaa, mutta sanoinkin tuossa viestissä, että "...listattu kaikki pyörät joihin tehdas tarjoaa 25kw kuristuksen...." Enkä usko että Dodgelta löytyy tuollaiseen jörmyyn mitään 25kw kuristuskittiä :D
Eetu92
Pyörä:
sykkönen, tetsari ja pc-23
Paikkakunta:
haapavesi/sotkamo
Liittynyt:
22.4.2006 21:58

ViestiKirjoittanut Eetu92 » 7.9.2009 12:25

paljos jossain 90-luvun sportissa on vakuutukset suunnillee vuodessa 25kw papereissa...oon suunnitellu vähän 600cc cbr:ää laittaa
L-ri
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.8.2008 15:54

ViestiKirjoittanut L-ri » 12.9.2009 21:19

mikä olisi viisain tapa kuristaa z750 ja kuitenki sillai että ei tarvi alkaa säätämään kaasaria? Ja tietääkö kukaan, että onko motoraumalla mahdollisuutta asennuttaa kawaan kuristussarjaa?
_Osama_
Pyörä:
Kawasaki Z 750 -04
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
15.4.2007 19:30

ViestiKirjoittanut _Osama_ » 13.9.2009 14:36

Kaasukahva kurilla ei tartte kaasarii koskee ja on nopea/helppo ottaa pois jos tarvetta on.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 13.9.2009 20:44

EI nyt varsinaisesti liity otsikkoon mutta:

Eli siis mitä kriteerejä vaaditaan kilvettömän enduron saamiseks PUNAKILPISEKSI kerta uskon ettei valkokilpiseksi saisi? Kyseessä olis kilvetön Ktmmän lc4 valoilla varustettuna.

Vaaditaanko samoja asioita mitä valkokilpisten kans eli runkonumero, historiaa pyörästä, tehtaan lippulappusia yms? Osaako joku valaista?
Ewawillew
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R
Paikkakunta:
Hankasalmi
Liittynyt:
26.5.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Ewawillew » 15.9.2009 20:11

Eräs moottoripyörälike kuristi pyörän 25kw:ksi 150e + 40e katsastusmaksu.

Saa niitä vielä kuristettua muutenki kuin sillä helvetin kalliilla virallisella sarjalla...

Kuristus oli toteutettu kaasarin luistin jousen sisään asennettavalla holkilla. Yksinkertainen laittaa ja ottaa pois, toki vaatii vähän hommaa purkaa pyörää mut se on semmonen tunnin homma. :eek:
#Aprilia125 @ Quakenet | Pv 50cc 8x/9x -> Derbi X-treme SM 50cc 05 -> Aprilia RS 125cc 01 -> Peugeot XPS R 50cc 05 -> Cagiva Raptor 125cc 06 -> Peugeot XPS SM 06... -> BMW E36 325i Coupe -> Kawasaki ZX-6R
Juhixx
Liittynyt:
25.5.2008 20:49

ViestiKirjoittanut Juhixx » 15.9.2009 22:10

Selittäkää toi kaasukahvan kuri. Onko se vaan joku tappi joka tökätään sinne ja se on siinä? Vai pitääkö säädella kaasaria samalla?
_Osama_
Pyörä:
Kawasaki Z 750 -04
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
15.4.2007 19:30

ViestiKirjoittanut _Osama_ » 16.9.2009 0:14

Tappi/ruuvi mikä vedetää kaasukahvaan niin ettei vaijeri kiristy enenpää. Kaasariin ei mulle ainakaan mitään tehty.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 16.9.2009 12:22

Juhixx kirjoitti:Selittäkää toi kaasukahvan kuri. Onko se vaan joku tappi joka tökätään sinne ja se on siinä? Vai pitääkö säädella kaasaria samalla?


Estää siis kaasukahvan liikkeen..

Sehän on kuitenki aivan ku täystehoisella pärrällä ajo mutta vain puolikaasulla? :roll: Kumma miten saa siltiki tehoa alennettua penkkiin tollanen toimenpide..
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 16.9.2009 13:06

samuli91 kirjoitti:Kumma miten saa siltiki tehoa alennettua penkkiin tollanen toimenpide..

Niin, no, mitäs kummaa siinä on? Ethän sä neljäsosakaasulla saa tehoja ulos läheskään yhtä paljon ku kaasu pohjassa. :D Itellä ku kuristettiin ni vaikka kaasun kääntyminen rajotettiin ihan naurettavan pieneks, ni silti penkki puski ulos 37kw -> jesaria putsariin.
Eetu92 kirjoitti:paljos jossain 90-luvun sportissa on vakuutukset suunnillee vuodessa 25kw papereissa...oon suunnitellu vähän 600cc cbr:ää laittaa

~500e kaskon kanssa, ~300e ilman kaskoa. Riippuu hyvin paljon kaikesta mahdollisesta.
Kettu kuittaa.
_Osama_
Pyörä:
Kawasaki Z 750 -04
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
15.4.2007 19:30

ViestiKirjoittanut _Osama_ » 16.9.2009 20:31

Se ihmetyttää et miten se silti kiertää rajottajalle asti? Vaikkei kaasu avaudu kokonaan.
Juhixx
Liittynyt:
25.5.2008 20:49

ViestiKirjoittanut Juhixx » 18.9.2009 15:00

_Osama_ kirjoitti:Tappi/ruuvi mikä vedetää kaasukahvaan niin ettei vaijeri kiristy enenpää. Kaasariin ei mulle ainakaan mitään tehty.


Jos ajelet täystehosella Zetalla ja kytät pysäyttää niin meneekö monta sekuntia iskee tappi paikkaan jos on mukana? :O