Juhixx kirjoitti:_Osama_ kirjoitti:Tappi/ruuvi mikä vedetää kaasukahvaan niin ettei vaijeri kiristy enenpää. Kaasariin ei mulle ainakaan mitään tehty.
Jos ajelet täystehosella Zetalla ja kytät pysäyttää niin meneekö monta sekuntia iskee tappi paikkaan jos on mukana? :O
_Osama_ kirjoitti:Juhixx kirjoitti:_Osama_ kirjoitti:Tappi/ruuvi mikä vedetää kaasukahvaan niin ettei vaijeri kiristy enenpää. Kaasariin ei mulle ainakaan mitään tehty.
Jos ajelet täystehosella Zetalla ja kytät pysäyttää niin meneekö monta sekuntia iskee tappi paikkaan jos on mukana? :O
Eiköhän sen sais ihan vauhdis pistettyy. Itelläni olisi täs talven aikana aikomus vaihtaa toi ruuvi tapiksi juuri tuosta syystä.
_Osama_ kirjoitti:Voisin tos illemmal jos kerkeen nii ottaa kuvia tosta omasta.
Kuvia lisätty galleriaan. Parempia en omalla kameralla saanu.
_Osama_ kirjoitti:Joo en saanu parempii kuvii omal kameralla. Mut kumminki toi muovi osa mihin toi vaijeri ''uppoutuu'' nii siin kohtaa se on sellai koholla et se ottaa tohon ruuviin kiinni ku tarpeeks kaasua vääntää.
Toivottavasti edes vähän selvensi.
_Osama_ kirjoitti:Juhixx kirjoitti:_Osama_ kirjoitti:Tappi/ruuvi mikä vedetää kaasukahvaan niin ettei vaijeri kiristy enenpää. Kaasariin ei mulle ainakaan mitään tehty.
Jos ajelet täystehosella Zetalla ja kytät pysäyttää niin meneekö monta sekuntia iskee tappi paikkaan jos on mukana? :O
Eiköhän sen sais ihan vauhdis pistettyy. Itelläni olisi täs talven aikana aikomus vaihtaa toi ruuvi tapiksi juuri tuosta syystä.
Eetu92 kirjoitti:mikähän ois halvin tapa kuristaa honda cbr 600f pc23 <25kw:ksi
astr0 kirjoitti:Eetu92 kirjoitti:mikähän ois halvin tapa kuristaa honda cbr 600f pc23 <25kw:ksi
Kaasukahvasta. Paikasta riippuen avaimet käteen periaatteella maksaa varmaan 200-500e. Kannattaa suosia pientä yrittäjää, luultavasti tekee halvemmalla, nopeammin ja joustavammin ku iso pulju ja kaupan päälle saat hyvän mielen.