25 kW

juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 3.10.2009 19:33

Pappis79 kirjoitti:Onko esimerkiksi tonnisen pyörän kuristaminen ihan älytön ajatus? Pitäisi tuo talosta jo löytyvä CBR 1000F saada alle 25kW papereihin, että saisin ajaa sitten kun täytän 18v. Piikkikortti tulee vielä tämän syksyn aikana. Tietenkään pyörä ei pysy kuristettuna, koska myös isäni ajaa sillä ja ei varmasti halua siirtyä 100kW -> 25kW...

miten se nyt älytön ajatus olisi jos se ei pysy 25kilowattisena?
ttoni
Pyörä:
636 ninja
Liittynyt:
22.11.2007 23:20

ViestiKirjoittanut ttoni » 10.10.2009 9:59

kenelläkää kokemuksia miten saa parhaiten kuristettuu 6r ninjan 03-04?
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 10.10.2009 12:11

Mitäs tuollainen alle 25kW nykypäivän kyykky kulkee? 140-150?
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 10.10.2009 15:02

Mittarinopeutta 160-180.
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 10.10.2009 15:28

...Noitten saksan kurisarjojen mukaan menee 145km/h, mutta eikai sillä mitään väliä ole, kukapa niillä kureilla ajelee...

ttoni kirjoitti:kenelläkää kokemuksia miten saa parhaiten kuristettuu 6r ninjan 03-04?

joku joka osaa kieltä niin vois varmistaa että meneekö tämä.
Hondaan tarviis tuolta kurisarjan myös, voitas laittaa kimppatilausta ;)
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 10.10.2009 16:31

Mä olen käsittänyt että käytännössä pyörän kuin pyörän voi kuristaa rajoittamalla kaasuvaijerin liikettä jostain kohtaa joten miksi kaikki kyselee voiko tämän ja tämän pyörän kuristaa ja millä tavalla? :)

Onko multa mennyt jotain ohi?
ttoni
Pyörä:
636 ninja
Liittynyt:
22.11.2007 23:20

ViestiKirjoittanut ttoni » 10.10.2009 16:47

mza kirjoitti:Mä olen käsittänyt että käytännössä pyörän kuin pyörän voi kuristaa rajoittamalla kaasuvaijerin liikettä jostain kohtaa joten miksi kaikki kyselee voiko tämän ja tämän pyörän kuristaa ja millä tavalla? :)

Onko multa mennyt jotain ohi?

no siis voihan sen niinki tehdä mut sit se pitäs dynottaa et siit on todistus et se on se 25kw. tehtaalta jos kuripalikat ostaa niin tulee todistus siitä et se on 25kw.
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 10.10.2009 18:06

ttoni kirjoitti:
mza kirjoitti:Mä olen käsittänyt että käytännössä pyörän kuin pyörän voi kuristaa rajoittamalla kaasuvaijerin liikettä jostain kohtaa joten miksi kaikki kyselee voiko tämän ja tämän pyörän kuristaa ja millä tavalla? :)

Onko multa mennyt jotain ohi?

no siis voihan sen niinki tehdä mut sit se pitäs dynottaa et siit on todistus et se on se 25kw. tehtaalta jos kuripalikat ostaa niin tulee todistus siitä et se on 25kw.


Aivan, empä tullut ajatelleeksi. Mutta mikä ongelma on mittauttaa pyörästä tehoja? Penkkejä kun löytyy nykyään joka kylästä?
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 11.10.2009 14:46

Idea siinä ettei kaasusta kurista on se, että jos kaasun liikettä rajoittaa silloin otteeseen tulee todennäköisesti merkintä kuinka paljon kaasu aukeaa asteina. Tollasen kurisarjan kun tilaa niin sitä ei ilmeisesti pysty tien päällä poliisi todistamaan mistään onko kurit sisässä vai ei 8)
Ja taitaa olla myös halvempaa tollasella kurisarjalla kuristaminen, tai ainakin verrattuna että pyytää liikkeen kuristamaan kahvasta.
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 11.10.2009 21:08

petéé kirjoitti:Idea siinä ettei kaasusta kurista on se, että jos kaasun liikettä rajoittaa silloin otteeseen tulee todennäköisesti merkintä kuinka paljon kaasu aukeaa asteina. Tollasen kurisarjan kun tilaa niin sitä ei ilmeisesti pysty tien päällä poliisi todistamaan mistään onko kurit sisässä vai ei 8)
Ja taitaa olla myös halvempaa tollasella kurisarjalla kuristaminen, tai ainakin verrattuna että pyytää liikkeen kuristamaan kahvasta.


Onko sitä kahvan liikettä pakko rajoittaa? Antaa kahvan antaa liikkua kuin täysitehoisessa, muuttaa vaijerin välityksen vain kaasarin/ruiskun päästä.
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 13.10.2009 13:47

Niinno voihan sen noinkin hoitaa, ite oon laiska ja tilaan kurisarjan mielummin kun alan ite rakentelemaan patentteja sinne :)
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 14.10.2009 21:08

Löytyykö tonniseen GSX-R:ään 25kW:n kurisarja?

Ei tuo ruiskun vaijereiden rukkaaminen sen enempää patentoimista vaadi kuin muunkaan kurisarjan asentaminen. Tankki irti ja ruiskun kylki on näkyvissä.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 20.10.2009 21:40

Mitenkäs ihmiset on tuota Yamaha Xt 660 kuristellu? Yamaha centerissä kysäsin miten kuristetaan: tehtaan kuristusosa (uus ruiskunrunko) oli yks vaihtoehto ja toisesta ei maininnu miten tehdään (ne ois ite tehneet). Jälkimmäistä veikkaisin kaasukahvan rajottamiseks. Ite tässä sit mietin systeemeitä miten sen kuristas ja tuli mieleen pystyiskö power commanderin avulla kuristaa? Tekis siihen 25 kw kartan. Käytännössä tai teoriassa mahdollista? :lol:
Aladdin^
Liittynyt:
19.6.2007 20:16
FZS ja 25kW kuriosat

ViestiKirjoittanut Aladdin^ » 21.10.2009 12:34

menin tuossa ostamaan 600 FZS:n, ja nyt pitäis kuristella tuohon kahdenviiden papereihin. Katselin TLO-Bikeshopista tällaista settiä

http://www.tlo-bikeshop.de/product_info ... 25-kw.html

Onko jollakin kokemusta noista alpha-techin kuristusseteistä? Niissähän tulee mukana tuo TUV-sertifikaatti, niin hyväksyykö katsastusasema sen suoraan "virallisena" todistuksena vai haluavatko alkaa penkittämään ym mitä ei tarvitsisi tehdä jos kaikki olisi kunnossa?
yammu_
Pyörä:
450 WR
Liittynyt:
22.7.2008 19:36

ViestiKirjoittanut yammu_ » 21.10.2009 21:18

Olisko kellään kuvia kaasari hondan kuristus tavoista?? erillaisista tavoista.