bombermuumi kirjoitti:Tuolt Bike&tuningista sais pyörän rajotuksen 160-2--€ mut itte pitäs katsastaa.
Taijan kumminki asentaa ton Tlo-Bikeshopin sarjan ja hakee siihen vaa penkityspaperit ja paperin 60€ jos lukee et osaa on kinne tarpeeks.
Osaapahan itte ottaa osat pois samaltaval miten ne sinne laittokin..
Henkkis_ kirjoitti:bombermuumi kirjoitti:Tuolt Bike&tuningista sais pyörän rajotuksen 160-2--€ mut itte pitäs katsastaa.
Taijan kumminki asentaa ton Tlo-Bikeshopin sarjan ja hakee siihen vaa penkityspaperit ja paperin 60€ jos lukee et osaa on kinne tarpeeks.
Osaapahan itte ottaa osat pois samaltaval miten ne sinne laittokin..
Ite tilasin tlo-bikeshopista kurisatsin EIKÄ tarvinnu penkittää. Inssille riitti että näki kurin olevan paikallaan ja sitten se tarkasti paketin mukana tulleet tuv hyväksyntä laput. Niin ja asensin kurin ite.
Ennen kuin tilaat kurisatsin käy kysymässä konttorilta kelpaako edellämainitut toimintatavat.
||tinba kirjoitti:Elikkä 600 cbr pitäisi kuristaa alle 25kw tehoihin, otteessa on nyt 72kw, onko totta että tehot pitää dynottaa ennen ja jälkeen kuristuksen?? Olisin kiitollinen jos voisitte pistää linkkejä jonnekkin paikkoihin mistä saa tilailtua kyseiseen pyörään (Honda cbr600 f3 PC31) kaasukahvan kuristus-osia ja fakta tietoa kiitos!