Bricks kirjoitti:Mitäs paskaa tää on kun pitäis laittaa tollanen r6 25kW, ja stoppaa homma siihen et tos on yoshimuran ränni? Varottelivat yamahacenteris et voipi alkaa katsastusmiehet narisemaan ja näinhän kävi kun muutamin katsastusmestoihin soittelin. "Pitää olla e-hyväksytty ja muutos katsastettu ja päästötmitattu" ja muuta paskaa parista liikkeestä... Oisko kellään kokemusta täällä tampereen seudulla tämmösestä ja tietoa vähä rennomista katsastusmiehistä jotka tekee vaan työnsä ja työntelee ne paperit vaan kiltisti eteenpäin.
Xho kirjoitti:Voiko pyörän kuristaa miten vaan, jos vaan penkityspaperit ovat alle 25kW? Lähinnä kävi mielessä samanlainen pakoputkikuristus kuin E-hyv. Arrowin putkissa. Kenties helpompikin kuin kahvakuri ja onnistuu kevyesti itsekin pienellä pistehitsauksella.
Rete kirjoitti:Mites tollasen Yammun WR 400F kuristus <25kw luonnistuis? Löytyykö mitään valmista holkkia tai vastaavaa rajoittamaan tehoa imukaulasta/kaasun liikkeestä? Vai ihan pulttia vaa kaasu kahvaan? Onko kukaa tuolla Prätkäpajalla käyny penkittelemässä ja mitä sellane huvi maksais? Vinkvink voi myös muita liikkeitä suositella mitkä hoitaa noita kuristuksia pk-seudulla TAI 100km säteellä Helsingistä nii että siellä ei ois viikkojen jonoja =)
Kamarlo kirjoitti:Tässä on tullut pähkäiltyä isompaa pyörää ensi kevääksi ja kovasti on Kawasakin perus ZX-6R Ninja ja Hondan 600 ja 900 Hornetit päätä vaivanneet. Noh... ensimmäisenä tämä pirun kuristaminen. Millä nuista kyseisistä pyöristä olisi siedettävintä ajaa kuristettuna ja millä taas ei, miksi? Periaatteessa tuo isompi Horna kovasti viettelee vääntävämmän koneensa ansiosta, eikä tarvitsisi niillä kierroksilla niin paljoa ajella ja tuskin tarvitsisi vaihtaa enään tuota pyörää pois. Tosin kuristaminen taitaa viedä väännön edun vai olenko väärässä? Toki näin kilttinä poikana haluaisin pitää kuristukset paikallaan ja toisaalta taas en. Keinoa nopeaan kuristusten takaisin laittoon tien päällä? Virkavallan kanssa en haluaisi tekemisiin saatika sitten vakuutusyhtiön. Vaikuttaako pyörän käyttäytymiseen se, kuinka kuristus on tehty? Jos vaikka tuossa isommassa Hornassa olisi koneen puolelta jotain kuristusta (Onkohan edes olemassa?) tai sitten perus kahvakuristus (liikuukohan kahva edes ) Kiitän.