Eli Valtzutus, toi 185 on iha hyvä, voi käydä pikkase liia rikkaal.
Duell kirjoitti:
Sitten tohon EXC:hen. SX rossipeli eli ei käsittääkseni saa kilpiin, koska ei ole minkäänlaisia papereita pyörälle. EXC:n saaminen kilpiin kuulemma ei onnistu päästöjen takia, koska punakilpiset kuristamattomia ja rekisteröidyissä lähes kaikissa tuo 13kW teholukema rekisteriotteessa. Mene ja tiedä miten todellisuudessa, mutta katsastuskonttorilta ja maahantuojalta löytyy varmaan jotain vinkkiä asiasta. Ja 450/520/525 ovat moottoriltaan ja monilta rungon osiltaan identtiset vuosimallista riippuen. 520 ja 525 moottoreiltaan täysin samoja, mutta runkoon ja muoveihin tuli uudistuksia mallimerkinnän vaihtuessa. Viisaammat ja tietävämmät jatkakoot/korjaavat virheelliset tietoni
Niko901 kirjoitti:Dropa kirjoitti:Onko kellään tietoa noista LC4:sen katekiinnikkeistä? Omaa silmää miellyttää enemmän -05 ja uudempien "pystyperä", kuin vanha, niin onko vanhaan miten suuri projekti saada uudenmallin takakate, tai koko katesarja?
Millasesta hinnasta muuten yleensä lähdetään keskustelemaan, kun ostokohteena olisi -03 - -06 <15tkm ajettu lc4-kotkotti? Pyörän osto sijoittuu talvelle jokatapauksessa.
Pakko vastata, vaikka et ehkä luekkaan enää tätä viestiä, kun olet keväällä ton oman kirjoittanut.
Olettain, että haluat 10000-15000km ajetun vakiokuntoisen huolletun duke/lc4 sm että saa halvempaan hintaan kuin vähemmän ajetut.
2003 dukesta/lc4 sm saa nykyään jo noin 6000eurolla, alle 10000ajettuja, ei pommeja.
2004 vastaava voisi olla noin 6500euroa.
2005 päälle 10000ajettuja on siinä noin 7500e paikkeilla ja 06(melkein samoja kaikilta osiltaan 05 kans) siinä 7500-8300e.
Duell kirjoitti:Lainaan sanojani: Katsastusmieheltä ja eteenkin maahantuojalta saattaisi löytyä tietoa asiasta
PS. Nettimotoa selailin ja joku 3800e näyttäisi olevan -03 525 joka on uitettu saksasta, ja näin ollen saa rekisteriin. Omassa 520 -01 verot oli hiukkasta vaille 1200e.
Ja tuolla ylempänä autovertauksiani ihmeteltiin, niin omasta mielestäni alkujaan kadulle rakennettu pyörä on se urheiluauto ja alkujaan kurapyörään perustuva moto on se maastoauto. Toki nykyiset valmiit ja rakennetut motot ovat kaukana esikuvastaan, mutta silti päässäni tälläinen mielikuva vahvasti on ja pysyy
Nemo kirjoitti:Kyllä mä mieluummin ottaisin kadulle 6xxcm, kuin satkua pienemmän. Toinen on tehty kisaan, ainakin 520cc, toinen kadulle. Luotettavuus sitä luokkaa. Toki olen nähnyt eräästä 520cc kiskottavan uskomattomia tehoja, mitä on b-illassakin näkynyt, mutta ajettavuuden kannalta mopompikin on kiva. Ja saahan siihenkin lisäpotkua helposti!
Duket on sitten eri asia. Mutta ei liene moni eri mieltä jos sanon LC4 luotettavimmaksi nelarikoneeksi?