Viet sen ennen kuristusta penkkiin ja kuristuksen jälkeen uudestaan. Sitten konttorille teholappujen kanssa.madduli kirjoitti:Mites jos on pyörä täystehosena ja haluaa alle 25kw JA löytyy jo valmiiksi kurisarja pyörään? Voinko laittaa itte kii enkä käyttää pajalla kalliissa asennuksessa? Jos voin laittaa itte kiinni niin mites konttorilla katotaan että pyörä on kureissa?
Koppero kirjoitti:Viet sen ennen kuristusta penkkiin ja kuristuksen jälkeen uudestaan. Sitten konttorille teholappujen kanssa.madduli kirjoitti:Mites jos on pyörä täystehosena ja haluaa alle 25kw JA löytyy jo valmiiksi kurisarja pyörään? Voinko laittaa itte kii enkä käyttää pajalla kalliissa asennuksessa? Jos voin laittaa itte kiinni niin mites konttorilla katotaan että pyörä on kureissa?
juudso kirjoitti:On taas elämä vaikeeta.. Oon ostamassa daytonaa, mutta benellin tnt 899 kuumottelis enemmän. Jos ajaa power commanderii 25kw tehot ja penkittää, niin saako pärrän sillä 25kw papereihin? Nopeat vastaukset ois suotavaa, saksanmatka on jo varattu Pitää soitella konttorille huomenna..
jranta kirjoitti::D
EDELLEEN joko se hyväksytty kuristus-sarja asennettu liikkeessä->katsastus TAI kuristus-sarjan asennus kotona tai jokin omatekoinen kuristus-> penkitys-> katsastus.
-_Joonas_- kirjoitti:jranta kirjoitti::D
EDELLEEN joko se hyväksytty kuristus-sarja asennettu liikkeessä->katsastus TAI kuristus-sarjan asennus kotona tai jokin omatekoinen kuristus-> penkitys-> katsastus.
On kaksi tapaa kuristaa pääsääntöisesti. Ensimmäinen vaihtoehto on se, että jos pyörään löytyy mallikohtainen sarja niin se asennetutetaan liikkeessä, joka kirjoittaa asennustodistuksen ja viet sen katsastusasemalle. Vaihtoehto kaksi on se, että viet pyörän penkityspajalle jolloin ne mittaavat pyörän tehot ennenkuristusta ja sitten tekevät kaasukahvanliikkeen rajoittimen ja penkkittävät uudelleen. Lopuksi pyörä ja penkitys todistukset mukana konttorille.
Jssy kirjoitti:Terve!
Elikkäs, täytän alkukeväästä 18, ja on nyt hinku saada tietoa teiltä vähän kokeneemmilta pyöräilijöiltä, että minkälainen pyörä olisi hyvä näin ensipyöräksi? En siis ole aiemmin ajanut mopoa, enkä sen kummemmin kevariakaan, mutta perstuntumalta kyykky tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta kuin crossi. Hintahaarukka venyy melko maksimissaan sinne 5500-6000e väliin, mutta mieluiten alle 5000e jos löytyisi niin olis jees.
Itse oon katsellut tota Kawasakin Ninja 250R-mallia, koe-istumaan en ole vielä kerennyt, mutta pyörä on saanut melko monelta taholta kehuja, renkaita lukuunottamatta. Suomessa ei taida olla paljoakaan muita noita 250 kyykkyjä, mitä nyt itse olen katsellut? Mm. keski-Euroopassa on jo RS 250 ja CBR 250 tullut myyntiin jo vuosia sitten.
Mitä mietitte, pitäisikö ostaa melko uusi 250 kyykky, pitää muutama vuosi ja sitten taas puolestaan myydä se pois uudemman edestä? Vaiko olisiko parempi / helpompi ostaa suoraan joku kuus-satku ja kuristaa se tuohon 25kW?
Koittakaa saada selvää jotenkuten, aivot käy nyt vähän hitaalla
Kiituksia vastauksista jo etukätteen