huskq kirjoitti:Sittenhän sellanen täytyy tehdä itse ei oo varmaan kovin vaikeeta
Joku kytkimen keventäjä -tyylinen ratkaisu varmaan toimiva, jos on kaasu yhdellä vaijerilla
huskq kirjoitti:Sittenhän sellanen täytyy tehdä itse ei oo varmaan kovin vaikeeta
selleri kirjoitti:Oon tässä pitkään mietiskelly, että jos 18v hommais isomman pyörän. Tosin ongelmaksi tulee tämä 25kw pelleily. No sinänsä eihän se oo kun pelkkä luku papereissa, mutta asiaan tutkiessani tulee pelottavan useasti eteen sana VAKUUTUSPETOS. Terminä suht pelottava käsitys. Mieleeni juolahti josko hommisin pyörän, täystehosena ja vakuuttaisin sen niillä tehoilla sen jälkeen kuristaisin sen 25kw. Eli olisiko tämä enää vakuutus petos mahdollisessa onnettomuus tilanteessa, jos ihan pyörää alkaisivat tutkimaan tarkemmin?
JP_89 kirjoitti:selleri kirjoitti:Oon tässä pitkään mietiskelly, että jos 18v hommais isomman pyörän. Tosin ongelmaksi tulee tämä 25kw pelleily. No sinänsä eihän se oo kun pelkkä luku papereissa, mutta asiaan tutkiessani tulee pelottavan useasti eteen sana VAKUUTUSPETOS. Terminä suht pelottava käsitys. Mieleeni juolahti josko hommisin pyörän, täystehosena ja vakuuttaisin sen niillä tehoilla sen jälkeen kuristaisin sen 25kw. Eli olisiko tämä enää vakuutus petos mahdollisessa onnettomuus tilanteessa, jos ihan pyörää alkaisivat tutkimaan tarkemmin?
Jotenkin epäilen että vakuutuspetoksesta ryhtyisivät syyttämään jos et tahallasi ole pyörää hajottanut. Sensijaan kaskovakuutuksen suojeluehdoissa yleensä vaaditan ajokortti ko. vekottimeen
selleri kirjoitti:JP_89 kirjoitti:selleri kirjoitti:Oon tässä pitkään mietiskelly, että jos 18v hommais isomman pyörän. Tosin ongelmaksi tulee tämä 25kw pelleily. No sinänsä eihän se oo kun pelkkä luku papereissa, mutta asiaan tutkiessani tulee pelottavan useasti eteen sana VAKUUTUSPETOS. Terminä suht pelottava käsitys. Mieleeni juolahti josko hommisin pyörän, täystehosena ja vakuuttaisin sen niillä tehoilla sen jälkeen kuristaisin sen 25kw. Eli olisiko tämä enää vakuutus petos mahdollisessa onnettomuus tilanteessa, jos ihan pyörää alkaisivat tutkimaan tarkemmin?
Jotenkin epäilen että vakuutuspetoksesta ryhtyisivät syyttämään jos et tahallasi ole pyörää hajottanut. Sensijaan kaskovakuutuksen suojeluehdoissa yleensä vaaditan ajokortti ko. vekottimeen
Totta toi ajokortti homma, mutta sehän vois olla vaikka isän nimis.
JP_89 kirjoitti:selleri kirjoitti:JP_89 kirjoitti:selleri kirjoitti:Oon tässä pitkään mietiskelly, että jos 18v hommais isomman pyörän. Tosin ongelmaksi tulee tämä 25kw pelleily. No sinänsä eihän se oo kun pelkkä luku papereissa, mutta asiaan tutkiessani tulee pelottavan useasti eteen sana VAKUUTUSPETOS. Terminä suht pelottava käsitys. Mieleeni juolahti josko hommisin pyörän, täystehosena ja vakuuttaisin sen niillä tehoilla sen jälkeen kuristaisin sen 25kw. Eli olisiko tämä enää vakuutus petos mahdollisessa onnettomuus tilanteessa, jos ihan pyörää alkaisivat tutkimaan tarkemmin?
Totta toi ajokortti homma, mutta sehän vois olla vaikka isän nimis.
Mitä se nimissäoleminen vaikuttaa sun ajokortin riittävyyteen?