Relow kirjoitti:Kaverilla on tollanen kotarin 660 smc (meniköhän nyt oikein) no kuitenkin niin siinä on ilmentyny sellasta vikaa,että kun pidemmän matkaa keulii niin kone ei saa ilmeisesti öljyä ja sit yht'äkkiä rupee pätkimään ja tyrkkää kunnon sauhut putkesta taivaalle,että mikäköhän lienee vikana/mikä auttais vaivaan?
Pyrdänä kirjoitti:Relow kirjoitti:Kaverilla on tollanen kotarin 660 smc (meniköhän nyt oikein) no kuitenkin niin siinä on ilmentyny sellasta vikaa,että kun pidemmän matkaa keulii niin kone ei saa ilmeisesti öljyä ja sit yht'äkkiä rupee pätkimään ja tyrkkää kunnon sauhut putkesta taivaalle,että mikäköhän lienee vikana/mikä auttais vaivaan?
malli on tarkalleen smc 660 lc4 mut joo...
näiden ohjekirjoissa lukee, että liian pitkät keulimiset vahingoittaa konetta tai jtn vastaavaa siellä kiertää öljy rungossa, joten ku se on pitkään ultimaattisissa asennoissa, se öljy ei enää pääse koneesee vaa valuu ilmanputsarikoteloon ja siitä mahdollisesti ulos sitten.
eli aina välillä laskee keulan alas ja sitte taas nostaa ylös
isoEGO kirjoitti:Pyrdänä kirjoitti:Relow kirjoitti:Kaverilla on tollanen kotarin 660 smc (meniköhän nyt oikein) no kuitenkin niin siinä on ilmentyny sellasta vikaa,että kun pidemmän matkaa keulii niin kone ei saa ilmeisesti öljyä ja sit yht'äkkiä rupee pätkimään ja tyrkkää kunnon sauhut putkesta taivaalle,että mikäköhän lienee vikana/mikä auttais vaivaan?
malli on tarkalleen smc 660 lc4 mut joo...
näiden ohjekirjoissa lukee, että liian pitkät keulimiset vahingoittaa konetta tai jtn vastaavaa siellä kiertää öljy rungossa, joten ku se on pitkään ultimaattisissa asennoissa, se öljy ei enää pääse koneesee vaa valuu ilmanputsarikoteloon ja siitä mahdollisesti ulos sitten.
eli aina välillä laskee keulan alas ja sitte taas nostaa ylös
miten mulla on sellanen muistikuva ettei 660smc:ssä kiertäs öljy rungossa?
Pyrdänä kirjoitti:isoEGO kirjoitti:miten mulla on sellanen muistikuva ettei 660smc:ssä kiertäs öljy rungossa?
paha sanoo, mut kyl se kiertää kaikissä näissä toka uusimman sukupolven lc4:s kiertää öljy rungossa. ja eikös 660 oo tullu -03 markkinoille.
isoEGO kirjoitti:Pyrdänä kirjoitti:isoEGO kirjoitti:miten mulla on sellanen muistikuva ettei 660smc:ssä kiertäs öljy rungossa?
paha sanoo, mut kyl se kiertää kaikissä näissä toka uusimman sukupolven lc4:s kiertää öljy rungossa. ja eikös 660 oo tullu -03 markkinoille.
tarkistelin asiaa, niin 660 smc 03-mallissa ei ainakaan kierrä ja 04-malli pitäs olla täysin identtinen. aattelinkin etten voi noin pahasti muistaa väärin. ilmeisesti 660smc 05-06 on öljy kiertänyt rungossa samaan tapaan kuin 625 ja 640-malleissa on kiertänyt koko ajan...
Pyrdänä kirjoitti:näköjään, olit oikeassa. kaverilla on -04 ja siinä kuitenki kiertää rungossa, varmaan sitten -05 malli mut -04 jo tullu myyntii kuten kotkilla on tapana
isoEGO kirjoitti:Pyrdänä kirjoitti:näköjään, olit oikeassa. kaverilla on -04 ja siinä kuitenki kiertää rungossa, varmaan sitten -05 malli mut -04 jo tullu myyntii kuten kotkilla on tapana
05-malliin muuttu takamuovit + tuplaputket ja muuta kosmeettista muutosta.
voi kyllä olla, että 04-malliin on muutettu tuota öljynkiertoa jo, vaikkei muuten 03-mallista eroaisikaan.