mbk_92 kirjoitti:Voittaako tämmönen Ktm 690cc supermotardi Yamahan 1000cc
jossa on 150 hv. En muista mallia.kaveri väittää että iha keposeen vie.
Jos R1:stä meinaat niin ei todellakaan.
mikok kirjoitti:pitäs saada vähä faktaa näistä ktm supermotoista. Kiinnostus on kääntyny näihin lc4 smc:hen. Vai mikä onkaan.
Näitähän on saatavana 600,620,625,640 ja 660 koneella. Ja vuosimalleja miltei rajattomasti. Kiinostaa kovasti että mitä eroja näillä on? paitsi tietysti teho. Huollot, Öljynkierrot, Erot vuosimalleittain, KESTÄVYYS yms + ja -. 640 ois anakin eniten tarjolla.
Mitä eroa on normaalilla ja Prestige mallilla?
Kaikki fakta ois kiva kuulla, Koska olen aikonut uittaa jonkunlaisen kotarin saksasta. Sinne joutuu antamaan niin pirun tarkat kriteerit..
mikok kirjoitti:Paljon tolla 625 ja 640 on eroa tehossa? Onko 625 sähkökäynnistystä? 660 ei ainakaan ole. Entä tämä keveys, täristääkö kevyempi enemmän ku painavempi. Lähinnä matka ajoa ajatellen? Pojat vaa puhu. Mitä tuskin paljoo kyllä tulee harrastettua.
Prestikn keula on kyllä komea, mut kai tommusen valon saa kyllä muuhunkin... Mstä muuten olette noita hiluja noihintilanneet?
Millon toit oman pyörän saksasta? säästikö mitään ja oliko mitään ongelmia?
mikkoZµ kirjoitti:satkis kirjoitti:perus
Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin
mutta eihän kukaa tota pyörää ainakii tehojen takii osta ku jossaa 600cc supersportissa on kummiskii 2 kertaset tehot ja vaa 75cc enemmän??
Tume34 kirjoitti:mikkoZµ kirjoitti:satkis kirjoitti:perus
Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin
mutta eihän kukaa tota pyörää ainakii tehojen takii osta ku jossaa 600cc supersportissa on kummiskii 2 kertaset tehot ja vaa 75cc enemmän??
Siis, ootko sinä nyt ihan oikeasti tosissasi? Mene mopopuolelle siitä, palaa takasin kunhan pahin vaahto on pyyhkiytyny suupielistä.