Säännöt kirjoitti:Jos viestilläsi ei ole mitään sanomaa, jätä se lähettämättä. Älä postaa pelkkää hymiötä/hymiöitä sisältävää viestiä
mikkoZµ kirjoitti:/Wille/ kirjoitti:^Meinaat, että sillä ei kerkeä vai?
no onhan jo vanhemmis 125 EXC pyöris 40 heppaa nii on kummiskii 400cc:n ero ja vaa reilun 10 hv:n ero nii kuulostaa aika kohtuuttomalta vaikka vääntöä onkii enemmän nii silti??
Pertsa_ kirjoitti:Enempää en huolloista tiedä, ku että suhteellisen pitkät huoltovälit jos vaikka vertaa muihin vastaaviin pyöriin. Putkisto tuo ehkä hiukan tehoa tohon mut aika helposti saa vähän lisäpotkuu ku hommaa "virisuuttimet" kaasarii ja vaihtaa kisasemman nokka-akselin.
isoEGO kirjoitti:Pertsa_ kirjoitti:Enempää en huolloista tiedä, ku että suhteellisen pitkät huoltovälit jos vaikka vertaa muihin vastaaviin pyöriin. Putkisto tuo ehkä hiukan tehoa tohon mut aika helposti saa vähän lisäpotkuu ku hommaa "virisuuttimet" kaasarii ja vaihtaa kisasemman nokka-akselin.
Tässä sitä oli faktaa taas ihan riittämiin...
Huoltovälit(5000km) ei oo sen pitemmät kuin muissa vastaavissa ja kyseessä on ruiskukone joten kannattaa jättää ne kaasarin "virisuuttimet" ostamatta.
Messico kirjoitti:isoEGO kirjoitti:
Huoltovälit(5000km).
Ja mitäs tällöin 5000km kohilla pitäisi tehdä? Vaihtaa öljyt ja putsaa suodattimet? Vasta vuoden päästähä tommonen olis hankintalistalla, mutta pitäähä ny mopo ennakkoon katsoa valmiiksi
Messico kirjoitti:Kärsiikö paljonki tuo "pitkät-huoltovälit" siitä jos vaihtaa putkiston, muokkaa kantta ja laittaa ehkäpä kireämpää nokka-akselia? Muutamat henkilöt ovat jo noita laittaneet, ja potkua varmasti riittää operaation jälkeen taas vähäksi aikaa.
Eli suomeksi sanottuna kuinka usein pitää huoltaa kyseisen operaation jälkeen?