Itse tässä puntaroin että kuristanko oman mopon vai mitä teen.
Kaasukahvaa vääntäessä paikallaan, eroa ei huomaa tt:hen verrattuna. Liikkeelle kun lähdetään ni kyllä sen eron selvästi huomaa. Veikkaisin 0-100 johki 6-7s. Ihan tarpeeksi kumminkin, ettei jalkoihin jää Huiput on n. 160-170 mittariin. Väännötkin pysyvät ihan kiitettävinä, joten 2 päällä ajelukin onnistuu mukavasti. Voi olla, että kurit lähtee tuossa kevään aikana poies. Alkaa jo pikkuisen noita tehoja kaipaamaanmanxi kirjoitti:Joo vois Zamii ainaki kertoo että mitnkä tohon sun cebruun vaikutti noi kurit niiku kiihtyvyyteen ja kulkuihin. huomaako ihan kahvaa kääntämällä että on kurit paikallaan.
Itse tässä puntaroin että kuristanko oman mopon vai mitä teen.
Tästä olen samaa mieltä, että vähän turhan vaikeaksi on tuo tehonmuutosten otteeseen saaminen tehty. Onko se kuristussarja tehtaan kuristussarja, joka on nimenomaan Banditiin vai joku yleis tarvike sarja tai vastaava?oldi kirjoitti:Onpahan sitten tehty pyörän kuristaminen mahdollisimman vaikeaksi...
Omaan Banditiin tulee kuristussarja kaasuttimiin.Luistit vaihdetaan tms.,eli kuristusta ei voi havaita pyörää purkamatta.
Miksei merkkiliikkeen vakuutus riitä?
---
Ja näin loppuun kysymys.Tietääkö kukaan todella mikä on oikea katsastuskäytäntö ja mistä saa oikeaa tietoa pyörän katsastuksesta? Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia pyörän muutoskatsastuksesta 25kilowatin tehoiseksi, ja kuinka tällöin on menetelty?Kiitos jo etukäteen.
Jaakko_89 kirjoitti:Ite kävin paikalliselta AKE:n konttorilta tuota kuristus hommaa kyselemässä ja sanoivat, että jos on tehtaan kuristussarja niin riittää kun näyttää ne tarvittavat paperit ja liikkeen todistus (leimat ym.) että on kyseiseen pyörään kiinni laitettu. Ymmärsin kyllä, että tuo pitäisi hoitua ihan paperi hommina ilman, että tarvitsisi pyörää konttorille ollenkaan kiikuttaa. Kertokoon joku lisää kellä on omakohtaista kokemusta tuosta, että pitikö pyörä olla näytillä vai sujuiko ihan paperi hommina..?
Jaakko_89 kirjoitti:---
Onko se kuristussarja tehtaan kuristussarja, joka on nimenomaan Banditiin vai joku yleis tarvike sarja tai vastaava?