KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

vince
Pyörä:
Bmw g650-xmoto
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
16.9.2005 22:06

ViestiKirjoittanut vince » 12.10.2008 21:16

Mitä käytännön eroja on 625smc:llä, 640prestigillä ja 640lc4:lla? Ainakin smc on kevyempi ja hiukan tehokkaampi. Onko muuta?
fox-
Liittynyt:
29.9.2008 21:41
KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut fox- » 15.10.2008 21:34

Tietojeni mukaan erot ovat minimaalisia noiden välillä.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 15.10.2008 22:59

fox- kirjoitti:Itsehän ostin juuri 625sxc:n joka muunneltu smc:ksi. Mitkä ovat heikoimmat paikat, mitä kannattaa pitää silmällä? Täytyy kyllä myöntää että laite on aivan täydellinen. Akran putkisto ilman noisekillerii ja muut säädöt kohdallaan ni kyllä paukkuu mukavasti


Öljyä saattaa alkaa tulemaan kannen ja pytyn välistä (voi kutsua tyyppiviaksi jos tahtoo), toi on oikeestaa isoin juttu.

Täältä näkee paljon ko pyörän huolloista ymym..
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
|uusos
Pyörä:
125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.3.2007 18:27

ViestiKirjoittanut |uusos » 16.10.2008 13:36

Pyrdänä kirjoitti:
fox- kirjoitti:Itsehän ostin juuri 625sxc:n joka muunneltu smc:ksi. Mitkä ovat heikoimmat paikat, mitä kannattaa pitää silmällä? Täytyy kyllä myöntää että laite on aivan täydellinen. Akran putkisto ilman noisekillerii ja muut säädöt kohdallaan ni kyllä paukkuu mukavasti


Öljyä saattaa alkaa tulemaan kannen ja pytyn välistä (voi kutsua tyyppiviaksi jos tahtoo), toi on oikeestaa isoin juttu.

Täältä näkee paljon ko pyörän huolloista ymym..

Mitä haittaas tosta voi koitua? Meinaan faijal 640 prestige -03 ja näyttäis pikkasen tihrustaman öljyä juuri tuosta välistä.
MX
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 16.10.2008 22:53

|uusos kirjoitti:
Pyrdänä kirjoitti:
fox- kirjoitti:Itsehän ostin juuri 625sxc:n joka muunneltu smc:ksi. Mitkä ovat heikoimmat paikat, mitä kannattaa pitää silmällä? Täytyy kyllä myöntää että laite on aivan täydellinen. Akran putkisto ilman noisekillerii ja muut säädöt kohdallaan ni kyllä paukkuu mukavasti


Öljyä saattaa alkaa tulemaan kannen ja pytyn välistä (voi kutsua tyyppiviaksi jos tahtoo), toi on oikeestaa isoin juttu.

Täältä näkee paljon ko pyörän huolloista ymym..

Mitä haittaas tosta voi koitua? Meinaan faijal 640 prestige -03 ja näyttäis pikkasen tihrustaman öljyä juuri tuosta välistä.


Ei siitä oikee mitää muuta oo, ku et öljyä katoo aivan minimaalisen vähän. Kantsii kuitenki säännöllisesti kurkkii siit öljysilmäst, et siel on öljyy oikee määrä (kylmäkone : alarajalla, lämminkone : yläviival), jos sitä ei korjaa.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 19.12.2008 16:11

Onkohan jengillä kokemusta, että käykö uuden mallin takalokari suoraan tuohon vanhan mallisen alaspäin taipuvan tilalle? Ei oo kyllä ongelmaa vääntää lasikuidusta oman laista, mutta onhan se aina vaivattomampi ostaa moinen kaupasta.
nopeat syövät, hitaat eivät...
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 21.12.2008 12:14

Itellä on Prestigen takalokari+sivumuovit setti (hyllyssä), nii nätisti ei mee kii. Tai tietenki jos haluaa katkasta sitä takahäkin loppuosasta joku 15-20cm pois nii sitte menee aika hyvi.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 23.12.2008 20:43

Joo mä en kyllä lämpee tolle oikein koskaan että käy häkkiä tai yleensäkää alkuperäisosia taiteilemaan ellei oo sitte toisia hyllyssä, että on tie helposti takasin. Täytyy varmaan keväällä ihmetellä lisää ku vaan saa mopon talliin.
nopeat syövät, hitaat eivät...
Janttux
Liittynyt:
30.10.2007 19:59

ViestiKirjoittanut Janttux » 13.1.2009 21:49

Joo, elikkäs aikomuksena on ostaa KTM EXC 520 tossa keväällä, mutta kuulin huhua että eivät kestä kovin hyvin normaalissa ajossa. Tarkoitus on ajaa metsissä, ja maanteillä. Yleistä seikkailua, ja joskus saattaa tulla pidempiäkin reissuja (En halua kuulla, että hanki matkapyörä yms.).

Joo, eli miten tuo yksi surullinen pytty ym. osat kestää tavallista maantieajoa? Jos kuitenkin huollot hoitaa asianmukaisesti.

Kiitos =)
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 16.1.2009 11:51

Kyllä se mopo kestää maantieajoa kunhan huoltaa säännöllisesti ja välitykset ovat katuajoon sopivat, ettei kone huuda 100 vauhdissa kymppitonnissa.

Entisten omistajien huoltohistoria vaikuttaa myös paljon koneen ikään.

Korkea puristus-suhde ja reippaasti kiertävä kone vaatii vain tarkempaa huoltosilmää.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 1.2.2009 18:45

Ei kellään sattuisi olemaan lc4 räjäytyskuvia tai huolto ohjekirjaa. Ärsyttävää ku kotarin owners manual ei kerro venttiileistä mitään ja ku 2 tahtisista siirtyy nelareihin ni olis kiva että jotain avustusta tulisi, koska en varmasti vie mihinkään liikkeeseen venojen säätäsen takia.
nopeat syövät, hitaat eivät...
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 1.2.2009 20:34

Välys kylmänä 0.15mm sekä pako- että imuvenois. Täällä on räjäytyskuva ja jos nyt oikein kuvaa luin, niin rakotulkilla mittailet osien 12 ja 8 välistä.

Erittäin helppo homma, itse juuri tsekkasin toisen kerran omasta 625:sta, eikä ollut säätämisen tarvetta.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Sipari
Pyörä:
Honda Cbr125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
13.10.2006 13:38

ViestiKirjoittanut Sipari » 2.2.2009 0:32

Tietäiskö täälä joku et saisko jostain "halvalla" Duke 3:n maskia(sisältäen siis ne lamput kans)?vai täytyykö se ostaa ryöstöhinnoin maahantuojalta?
Mainow
Liittynyt:
31.3.2007 21:55

ViestiKirjoittanut Mainow » 2.2.2009 12:12

Sipari kirjoitti:Tietäiskö täälä joku et saisko jostain "halvalla" Duke 3:n maskia(sisältäen siis ne lamput kans)?vai täytyykö se ostaa ryöstöhinnoin maahantuojalta?

Kannattaa ethä tutkia noiden pyöräpurkaamoiden tarjonta, sieltä voi löytää hyvään hintaan ehjän.
Aki--
Pyörä:
ktm
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
31.5.2005 20:12

ViestiKirjoittanut Aki-- » 8.3.2009 22:45

Itse ostin tossa viime syyskuussa tämmösen 660smc pelin, ja on kyllä pelittäny tähän asti mainiosti. Gallerian puolelta voi käydä kattomassa minkä näkönen on kotari vihreillä katteilla ;)