Siis, tuo 0.20kw/kg pätee kuristettuun pyörään. Eli SXV pitää kuristaa (0.2x122=) 24.4kw papereihin jotta sitä saisi ajaa A2 kortilla.
KahvilaKilpuri kirjoitti:Moro,
Mietiskelin tässä semmosta kun nykyään pärrä on 37kW papereissa ja on ollut jokusen vuoden käyntihäiriöinen ja nyt viimeaikoina korjailtu ajettavaksi, mutta selvästi tehottomampi tuollaisenaan. Eli siis pyörää ei ole mitenkään kuristettu vaan peruskorjattu toimivaksi.
Itsellä on siis vain A2-kortti tällä hetkellä..
Jos vien pyörän penkkiin jossa siitä saadaan alle 35kW tehot irti niin riittääkö tämä sitten jos käy penkkipaperien kanssa katsastusasemalla muutoskatsastamassa tai siis että saisi papereihin merkinnän nykyisestä tehosta, jotta sitä saisi ajaa A2-kortilla vai onko ainut keino laittaa kuristushilppeitä kiinni ja mennä dokumenttien ym kanssa sitten konttorille?
Tuntuu hassulta, että jos pyörän nykyinen maksimiteho on 35kW tai alle niin siltikin täytyisi laittaa kuristushilppeitä tms kiinni..
Onko kellään tietoa, taikka mitäs te tuumisitte?
takanakki15 kirjoitti:Tuli hommattua tommonen 600 banditti ja aloin miettii että miten noi kuristushommat nyt sit menee, tosiaan niihin saa nyt kaasareihin tulevaa imuilman määrää rajoittavia paloja netistä sen sertifikaatin kanssa, kysymys kuuluu, riittääkö se että laitan ne itse paikoilleen ja vien papereiden kanssa konttorille katsastukseen vai pitääkö käyttää liikkeessä että saa jonkun todisteen siitä että ne kurit olisi asennettu. Muilla kokemuksia samanlaisista ?
takanakki15 kirjoitti:Jatkoa edelliseen, koska pyörään tulee siis imukauloihin laipat ja imukaulojen ympärille ilmeisesti sinetit (Atimpex 35kw sarja), niin on käytettävä liikkeessä laitattamassa.
Konttorilla sanoivat että jos laipat jäisivät imukaulasta ulos niin se riittäisi silmämääräiseen toteamiseen, nyt siihen tarvitaan ne sinetit ja kuitti tai jokin allekirjoitus liikkeestä.
Tuleepahan samalla putsattua ja synkattua kaasarit kunnolla, eipä tuo pyörä oikein hyvin käynytkään
takanakki15 kirjoitti:Halusinkin tuonne imukauloihin tulevat laipat pyörääni, johtuen siitä että jos otteessa lukee "kaasukahvan liikettä rajoitettu", niin jokainen rivipoliisikin voi todeta että pyörä on kuristamaton. Noiden laippojen kanssa taas se on sitten vaikeampaa kun tulee ilmeisesti lukemaan otteeseen vaan "kuristus silmämääräisesti todistettu, imukauloissa kuristukset" tai jotakin sinnepäin. Tietenkinhän voisi aina laittaa pikakaasun mutta jos se pyörä kiertää loppuun asti niin tajuaahan sen jokainen että ei se kuristettu ole.
Onko muuten kellään kokemuksia isommalla pyörällä kuristuksettomana ajosta, jääkö siitä kuinka helposti kiinni vai pysäytteleekö poliisit edes isompia pyöriä yleensä jos ei perseile ?