NOJ kirjoitti:Kiinnostaisi, millä tavalla nämä japsien kyykky pyörät kuristetaan. Eli onko 25kW muuttaminen seuraavilla pyörillä samanlainen operaatio, millä se on halvin ja helpoin? Lähinnä 2003 ja uudemmat pyörät.
- Yamaha R6
- Honda CBR 600 (?R/RR?, ei siis F- mallit)
- Kawasaki ZX-R 6 Ninja
Ride_to_live kirjoitti:NOJ kirjoitti:Kiinnostaisi, millä tavalla nämä japsien kyykky pyörät kuristetaan. Eli onko 25kW muuttaminen seuraavilla pyörillä samanlainen operaatio, millä se on halvin ja helpoin? Lähinnä 2003 ja uudemmat pyörät.
- Yamaha R6
- Honda CBR 600 (?R/RR?, ei siis F- mallit)
- Kawasaki ZX-R 6 Ninja
Pääsisitköhän helpoimmalla, kun soittaisit kunkin pyörän myyjälle/maahantuojalle. Osaavat varmasti heti sanoa asennetun kuristussarjan hinnan ja tavan.
D.O kirjoitti:Kerropa mitä ideaa tollasesta seiskapätkästä on kuristaa n. 110-120hevosta pois?
Omasta mielestä tuo tt-papereilla ilman korttia on parempi. Rapatessa saattaa joskus roiskua ja väärin vakuutetulla pyörällä voi tulla sanomista vak.yhtiön kanssa..
NOJ kirjoitti:Kiinnostaisi, millä tavalla nämä japsien kyykky pyörät kuristetaan. Eli onko 25kW muuttaminen seuraavilla pyörillä samanlainen operaatio, millä se on halvin ja helpoin? Lähinnä 2003 ja uudemmat pyörät.
- Yamaha R6
- Honda CBR 600 (?R/RR?, ei siis F- mallit)
- Kawasaki ZX-R 6 Ninja
jeba kirjoitti:Tollasta kyselisin että jos ostan jonkun 600cc kyykyn ja on täystehonen eli ei 25kw niin pystynkö rekisteröimään sen omiin nimiin kun olen 18v,vai katsooko vakuutusyhtiö että tämän ikäinen kaveri ei saa ajaa tämän teholuokan pyörää ?
jeba kirjoitti:Tollasta kyselisin että jos ostan jonkun 600cc kyykyn ja on täystehonen eli ei 25kw niin pystynkö rekisteröimään sen omiin nimiin kun olen 18v,vai katsooko vakuutusyhtiö että tämän ikäinen kaveri ei saa ajaa tämän teholuokan pyörää ?
Mestar kirjoitti:Kaiken järjen mukaan voit vakuuttaa omiin nimiisi vain ajoneuvon, johon sinulla on ajo-oikeus.
Ihan täysin varma en ole, mutta olisi kovin epäloogista jos näin ei ole.