Eli toi pyörä pitäis saada 25kw papereihin niin ilmeisesti tämä on se osa millä kuristetaan? Tuleeko tuossa mitään papereita mukana ja mitään muita osiahan ei ilmeisesti tarvita?
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!
Oli kirjoitti:kokeilenpas onneani ja katsotaan osaisiko joku kerrankin vastata.
Eli toi pyörä pitäis saada 25kw papereihin niin ilmeisesti tämä on se osa millä kuristetaan? Tuleeko tuossa mitään papereita mukana ja mitään muita osiahan ei ilmeisesti tarvita?
Ohje mittarin kalibroimiseen
1. Mittarissa täytyy olla paristo kalibroinnin aikana. Irrotetaan mittarista (edestä katsottuna) vasemmanpuoleinen pistoke, se johon menee kolme eriväristä johtoa. Jollakin piikillä pitää painaa lukitusta pistokkeen kyljestä sisäänpäin samalla kun vetää.
2. Mode-napilla alarivi tuntinäytölle
3. Mode-nappi pohjassa pitäen (n. 5 s) kunnes kaikki pikkukirjaimet ilmestyvät näytön ulkoreunoille
4. Mode-nappi ylös ja painalluksia siihen kunnes WS-kirjaimet näytön oikeassa yläreunassa alkavat vilkkua
5. Mode-nappi ylös ja näyttöön ilmestyy pyörän kehän pituutta ilmaiseva luku milleinä (esim. enskavanteille suositeltu 2205, sama luku, joka aina vilahtaa mittarin käynnistyessä)
6. +/- napeilla muutetaan luku motovanteille sopivaksi ja tallennetaan mode-napilla tai odotetaan 20 s. jolloin luku tallentuu itsekseen. Valmistaja suosittelee muistaakseni jotain 18-alkuista lukua, mutta gps:llä pitkällisissä kokeissa mitaten minulla (Michelin Pilot Power 120/60-17) oikea luku on 1770. Sillä mittari näyttää tasan todellista nopeutta. Testata voi ilman pistokkeen paikalleenlaittoa, mittari toimii paristolla.
7. Kun oikea luku on löytynyt pannaan pistoke takaisin