sacrifice kirjoitti:MkS kirjoitti:Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista.
mielestäni se tuntuu tylsältä ajaa 25kW mut sitä on ajateltu myös. Sitä ei ole turhaan asetettu. Saa sitä ajokokemusta. Ja mieti sitä kun olet 20w ja saat ajaa mitä pyörää vaan niin eikö se olisi paljon ihanempaa ajaa sillon kun sitä laillisesti saa? Mielestäni on.
Taas oma mielipide, mikä on täysinvastainen. Piikki oli 25kw, siitä sai tarpeeksi ajokokemusta. Ärrää en edes ajatellut ajavani 25kW. Ne pyörät on tehty kulkemaan, eikä mihinkään hissunkissun köröttelyyn. Sitä varten on kaikenmualiman erkkivitoset yms. mopot.
Minun mielestäni vähän jännitystä tuo elämään, kun ei ole ihan laillinen peli. Vähän sama homma kuin alaikäisenä baariin..
Jos itse nuodattaisin orjallisesti lakia, voisi olla harrastuksen vaihto paikallaan. Pyörälle annetaan leipää ja se tykkää siitä!
Jos ajamaan haluaa kyykyllä oppia, ei sitä kyllä todellakaan opi 25kW:nä...Kuristukset pois ja SRRA:n ajoleirille. Sieltä sitä oppia saa, mitenkä tuommoista pyörää oikeasti ajetaan. Oman käsitykseni mukaan Pohjola myös kannustaa käymään noilla leireillä.
Poliisitkin liputti eilen sivuun, mutta sakoitta päästiin vaikka 74kW paprut. ylinopeuttakin ajoin, mikä oli pysäytyksen syy, mutta asialliset poliisit käskivät ajaa rauhallisesti.
....Pitäsköhän lukea tarkemmin, että kyse olikin juurit tuosta erkkikutosesta...Noooh, mutta pointti on tuo.