Johnnie kirjoitti:Se jäi vielä sanomatta, että kun itse mietin 600cc kokemuksiani, niin ei ole 75 kW vehje tuntunut millään tavalla nautinnollisemmalta kuin nykyinen 29 kW vekotin. Väliin asettuva RD350 47 kW tehoillaan toki oli nautinnollinen, mutta sekin aivan eri syistä kuin tästä kW-lukemasta, joka on itselle yhtä turha suure kuin joku huippunopeuskin - tai kuutiotilavuus.
Oma on siis vain papereissa 74kW, mutta todellisuudessa 84kW....Saksasta tuotu, niin siellähän on joskus tai jopa vieläkin se sadanhepan raja?????
Sergey kirjoitti:Harvoin, jos koskaan tulee puristettua Hondasta kaikki 34kW ulos... Ei se 600 pyörä ole "lussu" kuristettuna, se ei vain kulje täyzii.
Moto on aina moto
Eihän ne ole kuin hauskanpitoa varten?
Itse en voi ymmärtää, mitä järkeä on ajaa kuristetulla kyykkypyörällä? Se ei liiku, ei toimi ja on matkankintekoon epämukava. Kustomeissa ei tarvitse löylyä ollakkaan, kun ne on matkan tekoon tai fiilistelyyn tarkoitettu. Samoin motot, ne on hauskanpitoa ja kaikkea järjenvastaista varten. Kyykkypyörä on tehty kulkemaan. Miksi helvetissä maksaa tehoista, alustasta ja ajo-ominaisuuksista, jos niitä ei käytä? Sama, kuin ostais ferrarin, mutta ajelis vaan kaupungissa pillurallia.
Sama, kun otat nymfomaanin tyttöystäväksi, mutta et harrasta esiaviollista seksiä. Ei siinä vaan ole järkeä. Ei mahdu kaaliin.