sry kirjoitti:Moro. Oon tässä netistä katellu tuloksetta sliparia pyörääni. Pyörä on -98 cbr pc31. Tiiättekö paikkoja mistä voisi tilata mahdollisimman lyhyellä toimitusajalla? Rupee nuo vakiopöntön äänet jo vähän vituttamaan kun ei mitään kuulu ja imuäänet vetää edelle
Onkos muuten tossa 5" vai 5.5 " tuumanen takavanne? jossain oli ristiriitaa siitä että kumpi lie. Ainakaan ilman keskiseisontatuen poistoa ei mahdu isompi kuin 160 nakki pyörimään.
Milläs öljyillä porukka ajelee? itellä castrolin 10w-40 ja laatikko kolahtelee pienemmillä vaihteilla vähän,(taitaa ominaisuus olla) mutta ootteko kokeilleet muun merkkisiä tai jäykempiä öljyjä? esim. Delvac?
Soittaa allrightille ja kysyy tai marssii jälleenmyyjän luo? Ainakin allrightilla taitavat jopa tehdä sitä työkseen... toisinkuin eräät mp-liikkeet, itse olen valinnut oman hovikauppiaani palvelun perusteella ja huonon palvelun liikkeissä en asioi.
Takarenkaan suurentaminen ei kannata, ikinä. Piste. Eiköhän ne Hondan insinöörit ole valinneet oikean renkaan taakse. Leveällä takarenkaalla pilaat äkkiä jousituksen toimivuuden(?) ja ajettavuuden kun etu ja takarenkaan suhde ei ole enää sopiva. Tästä on ihan oma topic jos et minun pölinöitäni pelkästään usko
Öljynä olen itse käyttänyt pelkkää Castrolia, ja tämä uusi TriZone on kyllä toiminut kuin unelma. Ei rallattele nokkaketju ja vanhan Castrolin kytkinongelmatkin ovat historiaa. Ja nimenomaan 10w-40 viskoa. Suositteken kyllä CBR:ään! Kolahtelu on todellisuutta kaikissa pyörissä, sitä saat hillittyä kun käytät kytkimen pohjassa ennen kytkentää. Eli: kytkin pohjaan->irti (silleen nopeesti), kytkin pohjaan ja ykkönen sisään. Ajossa saat pienen sisään siistimmin tasoittamalla kaasulla kierrokset pienemmälle vaihteelle sopivaksi(kytkin, lisää kierroksia, pienempi silmään ja kytkin auki). "välikaasulla"
Korjatkaa jos puhun ihan *skaa!
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.