Terve!
Olis ittelläni (ensinmäisen tieliikenne vehkeen) mahdolliset pyöräkaupat edessä, mutta homma on seuraava: pyörä on SMC 625 2004 jolla ajettu 1300km, niin aivan tuhankolmestaa kilometriä(sisäänajettu)
mutta kone pistetty hiluiks viritystä varten, ja ostettu valmiiksi n.7000€ edestä viripalikkaa jos jonkinmoista, mutta edelliseltä omistajalta loppunu mielenkiinto ja jättäny kasaamatta koko pyörän... Pyörä tosiaan on seisonu sisällä koskemattomana, mutta palasina... Ja nytten olen aikonut ostaa tämän kyseisen raukan hyvään kotiin, mutta kysymys kuuluukin, että kannattaako mun sitten tunkea noi viripalikat kiinni ja juosta konttorille, ku sinne joudun varmaa menemään ku pyörä on seisonu tosin sieltä 2004 asti tähän hetkeen? vai vanhan palikat kiinne ja konttorille ja tämän jälkeen viripalikat kiinne? Meinaa mitä tossa luin muutama sivu taaksepäin, niin sielä puhuttiin että näitä SMC 625 ei olis kuulemma saatavilla rekisteriin yli sen 25kw? päästöt tai jotain mättää? vai saanko vehkeen suoraan täystehoseks, eli viripalikat kiinni ja konttoriin? Myyjä sanoo, että tolla koskemattomalla viripalikkakasalla saa melkee 80hp irti tosta lc4:sta, on kuulemma uudet sisustat koneeseen, kireempää nokkaa, iskaria, kisakykää, paremmat jarrut, putket siis aivan mieletön määrä uutta viriosaa..
Niin, eli miten kannattaa edetä ton pyörän rekisteröinnin kanssa, tai siis rekisterissähän se on, mutta onhan se otettu pois käytöstä toki ku seissy sieltä 2004 tallinkulmassa pölyssä tähän päivään saakka? Eli papruhommat taitanee mennä kokonaan alusta?