yzf-r750 kirjoitti:itillä papereissa 25 kw,kuristukset ollut sen aikaa paikoillaan että konttorilla kävin näyttämässä et on kuristettu,ei oo kukaan tullut kyselemään mitään.eli riskit on kyl todella vähäiset jäädä kiinni ainakin tällä alueella missä ite vaikutan en oo kuullu et olisi kellään tarkistettu niitä kw:ti määriä/tehoja mitattu missään tien päällä en nyt sano et olis kummiskaan mahottomuus et penkittäis tien päällä,onkai niillä paskalakeilla niitä penkitys vehkeitä
Entropia kirjoitti:yzf-r750 kirjoitti:itillä papereissa 25 kw,kuristukset ollut sen aikaa paikoillaan että konttorilla kävin näyttämässä et on kuristettu,ei oo kukaan tullut kyselemään mitään.eli riskit on kyl todella vähäiset jäädä kiinni ainakin tällä alueella missä ite vaikutan en oo kuullu et olisi kellään tarkistettu niitä kw:ti määriä/tehoja mitattu missään tien päällä en nyt sano et olis kummiskaan mahottomuus et penkittäis tien päällä,onkai niillä paskalakeilla niitä penkitys vehkeitä
Mitenkä vitussa roudaat jotain tehopenkkiä mukana? Ootko nähny minkäkokosia ne on? Yks piikki tältä foorumilta pistettiin joskus poliisin toimesta penkkiin, mutta sekin tapahtui jossain prätkäliikkeessä.
-Nikki- kirjoitti:Ois mulla isomman pyörän hankinta kohta käsillä, ja jos joku viitsis valaista ko. malleista, kuristuksista ja kuristuksen kustannuksista. Kuristetulla ei tulla ajamaan metriäkään, mutta papereihin tarttis saada sen 25kw.
Yamaha FZR 600 89-93
Honda CBR 600F 89-93
Kawasaki ZZR 600 89-93
Kawasaki ZXR 400 91-94
Suzuki GSX-F 600 89-93
eukko mahtua taakse.
-Nikki- kirjoitti:Ois mulla isomman pyörän hankinta kohta käsillä, ja jos joku viitsis valaista ko. malleista, kuristuksista ja kuristuksen kustannuksista. Kuristetulla ei tulla ajamaan metriäkään, mutta papereihin tarttis saada sen 25kw.
Oon kattellu:
Yamaha FZR 600 89-93
Honda CBR 600F 89-93
Kawasaki ZZR 600 89-93
Kawasaki ZXR 400 91-94
Suzuki GSX-F 600 89-93
Jos joku viittis mallailla vähän ko. pyörien eroja, tehoeroja ja mitä kannattaa kattella noissa (tyyppiviat, jne..)
Myöskin jos jollain on kokemusta ko. pyöristä 2-päällä niin ois tärkeetä, koska pyörällä tullaan ajamaan matkaa ja 2-päällä paljon, tarttis eukko mahtua taakse.
noista vaihtoehdoista valitsisin mieluiten:-Nikki- kirjoitti:Oon kattellu:
Yamaha FZR 600 89-93
Honda CBR 600F 89-93
Kawasaki ZZR 600 89-93
Kawasaki ZXR 400 91-94
Suzuki GSX-F 600 89-93
-Nikki- kirjoitti:Ois mulla isomman pyörän hankinta kohta käsillä, ja jos joku viitsis valaista ko. malleista, kuristuksista ja kuristuksen kustannuksista. Kuristetulla ei tulla ajamaan metriäkään, mutta papereihin tarttis saada sen 25kw.
Myöskin jos jollain on kokemusta ko. pyöristä 2-päällä niin ois tärkeetä, koska pyörällä tullaan ajamaan matkaa ja 2-päällä paljon, tarttis eukko mahtua taakse.
snuarrow kirjoitti:noista vaihtoehdoista valitsisin mieluiten:
gsx-r 750, (vaikkei se nyt vaihtoehtona ollutkaan) mutta on varmasti pomminvarmin kaikista ja kyysäämisenkin pitäisi onnistua hyvin.
(90 luvun taitteen kawasakeissa taitaa olla aika paljon venttiiliongelmia, siksi mielummin takuuvarma zukizuki) suzuki on muutenkin ainoa kunnon japanilainen pyörämerkki.
snuarrow kirjoitti:noista vaihtoehdoista valitsisin mieluiten:-Nikki- kirjoitti:Oon kattellu:
Yamaha FZR 600 89-93
Honda CBR 600F 89-93
Kawasaki ZZR 600 89-93
Kawasaki ZXR 400 91-94
Suzuki GSX-F 600 89-93
gsx-r 750, (vaikkei se nyt vaihtoehtona ollutkaan) mutta on varmasti pomminvarmin kaikista ja kyysäämisenkin pitäisi onnistua hyvin.
(90 luvun taitteen kawasakeissa taitaa olla aika paljon venttiiliongelmia, siksi mielummin takuuvarma zukizuki) suzuki on muutenkin ainoa kunnon japanilainen pyörämerkki.