KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51

ViestiKirjoittanut jone_P » 9.4.2011 15:26

Onko kukaan ottanu LC4:sta akkua pois? Pitääko tehdä sähköihin jotain muutosta? Itellä ei nimittäin toimi ilman akkua, saattaa muutaman kerran sytyttää, mutta sammuu sitten. Mikähän tuohon voi olla syynä?

Pitänee vielä yrittää vertailla pyörän sähkökaaviota noihin akuttomien versioitten kaavioon..

Edit: Kone siis käy, vaikka akun irrottaa koneen käydessä, mutta käynnistäminen ei onnistu ilman akkua. Voisko vika olla kondensaattorissa?
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31

ViestiKirjoittanut Häntti » 18.4.2011 21:01

voisipa olla melkein paras kysyä täällä että olisiko kenelläkään myydä sliparia tai koko pukistoa 640lc4 -03 pyörään?
mustapekka
Liittynyt:
20.4.2011 16:43
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut mustapekka » 20.4.2011 16:49

On harkinnassa kottaraisen hommaus ja kiinnostaisi mitä eroja on LC4:lla sen prestigellä? Onko painossa ja tehoissa esim. eroja?
Hylky
Pyörä:
KTM SMC 660 '04 - Ten7 Pro CNC X
Liittynyt:
9.3.2011 17:17
Re:

ViestiKirjoittanut Hylky » 20.4.2011 20:16

Häntti kirjoitti:voisipa olla melkein paras kysyä täällä että olisiko kenelläkään myydä sliparia tai koko pukistoa 640lc4 -03 pyörään?


Multa löytys tod näk. 660 SMC '04 käyttämätön vakiputkisto. Pitäis olla, huom PITÄIS olla kaikki palikat tallella. Pistä YV:tä jos kiinnostaa/jos toi putki käy kyseiseen papattimeen.
InterCeptor
Pyörä:
EXC 450 SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
22.4.2004 21:46
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut InterCeptor » 21.4.2011 11:27

Olisi kiikarissa pari sammakkoa, toisella niistä on ajettu reilu 20tkm ja toisella sitten lähemmmäs 30tkm.
Puhutaan siis SMC 660:stä, joihin tehty normaalit öljyn ja suodattimien vaihdot sekä venojen säädöt ajallaan. Onko tämän verran ajetuissa sammakoissa jotain isoa remonttia lähikilometreinä odotettavissa?

Kiitoksia jo etukäteen vastaamaan vaivautuneille.
paale
Pyörä:
hakusessa
Liittynyt:
23.3.2011 16:15
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut paale » 21.4.2011 14:26

Eli vähän samaa asiaa kuin edellisessä viestissä... eli missä vaiheessa tollasessa Duke2 tulee jotain isompaa huoltoa vastaan? Ja öljynvaihdot yms. 2500km välein?

Ja onko kellään mitään hyvää paikkaa tiedossa pääkaupunkiseudulta, missä voisin pyörän käydä kuristamassa ja pankittämässä alle 25kw papruihin? Hinnasta tietoa?

Kiitos jos joku jaksaa vastata :)
jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut jone_P » 30.4.2011 19:26

Jos joltain löytyy ylimääräinen CDI akuttomasta mallista, viestiä tähän suuntaan niin ostan pois!

Alkaa pikkuhiljaa korpeamaan nuo neitinapin mukanaan tuomat ongelmat. Ajattelin koittaa jos se toimis ilman akkua, jos vaihdan CDI-boksin.
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Jyke » 8.5.2011 20:27

Nonii nyt olis hankinnassa tollanen 525 motokotka vm.2000 ja ens viikol pitäs koe ajaa mennä nii onko jotai perusvikoja mitä kannattas pistää silmälle?
Huhtapas
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
9.9.2007 23:59
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Huhtapas » 9.5.2011 3:39

http://josh.wild3d.net/KTM/400-660%20LC ... '03%20(ENG).pdf
Ligettah
Liittynyt:
25.12.2007 2:02
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Ligettah » 18.5.2011 22:29

Haluisin vaihtaa ton takalokarin normaaliin, jossa ei siis ole valoa lipan yläpuolella. Noita löytyy jos jonkinnäköistä, mutta mistä tämmöinen! http://supermoto-umbauten.de/937/Presse ... _ride.html
nikke700
Liittynyt:
18.11.2008 1:05
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut nikke700 » 25.5.2011 21:14

Minkä laiset huolto välit smc 660/690 on öljyt,venat,suodattimet ja milloin kannattais tehä iso remppa ?
Hylky
Pyörä:
KTM SMC 660 '04 - Ten7 Pro CNC X
Liittynyt:
9.3.2011 17:17
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Hylky » 25.5.2011 21:58

Ei kukaan sattuisi tietämään mistä sais '04 660 SMC:hen matkustajan jalkatapit? Tai jos joltain löýtyy tarpeettomat moiset, nii myykääs pois! pitäis päästä kyydittämään vaimoketta :)
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 30.5.2011 22:29

nikke700 kirjoitti:Minkä laiset huolto välit smc 660/690 on öljyt,venat,suodattimet ja milloin kannattais tehä iso remppa ?


2500km kannattaa vaihtaa öljyt ja suotimet (jotkut vaihtaa suotimet joka toinen kerta), venat tsekata ainaki näissä vanhemmissa eli 660:ssä 5000km välei. Isoo remppaa sitte ku on oikeasti paljo kilometrejä, ehkä 25tkm-> kannattaa alkaa tarkkailee jo
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
pitpro sm
Liittynyt:
7.6.2011 15:25
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut pitpro sm » 7.6.2011 15:28

Mitäs tota, paljon tämä laitos kuluttaa bensaa satasella? vähän jääny epäselväksi : :s
nuppi_
Pyörä:
KTM lc4 640
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
15.3.2008 17:35
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut nuppi_ » 10.6.2011 0:45

mulla menee semmosta 5-6 litraa satasella joskus 7l, mutta mutta tällähetkellä ei mee mitään. Oli tosiaan kone tossa talven ja kevään aikana auki ja tuli sitte käytyä ihan täydellisesti läpi. Sain sitte tänään lopullisesti nippuun ja kuinkas kävi, 30 metrin ajamisen jälkeen katos puristukset ihan täydellisesti, pakopuoli jäi täysin auki. Eihän siinä sit muu auttanu ku tutkimaan, venakoppa irti ja hetihän sen huomas, pakopuolen laahaimen, sen laakerin, akseli lähteny kävelemään ihan omia aikojaan, varmistus pettäny, napannu venakopan runkoon kiinni ja se olikin sitten sillä selvä :(

Selvittiin toisaalta aika vähillä vaurioilla, nokka-akseli ja keinuvipu tilaukseen, mahdollisesti venat kuha saa auki ja katottuu onko ne ottanu hittiä männän kanssa, että semmonen 200-300 euron keikka.

Eihän tässä mitään muuta mutta jokainen varmaan voi arvata sen suunnattoman vitutuksen kun mopo ollu 6kk leväällään ja käyty läpitte, sitten 30 metrin ajamisen jälkeen pettää kone. Menee kyllä varmaan vähän omaankin piikkiin mutta jotenkin vaikuttais vähän materiaalivaurioltakin koska sinetöin noi laahaimen laakerit todellakin huolellisesti, joten tuli toi pettäminen pikkasen yllätyksenä.

Ja loppuun kuvia aiheesta http://nuppi.wippiespace.com/kuvat/konerikko/
galleria