Sorry mainostus, mutta ajattelin että täältä saattaisi kiinnostuneita löytyä.
http://www.motot.net/talli/osat/id22908/
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?
jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
nuppi_ kirjoitti:Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?
jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
Kaasarin säätöihin löytää aika hyvin ohjeita tuolta: kurapyöräwiki
Ja mitä suodattimiin tulee niin lc4:ssa on kaksi suodatinta, peltisuodatin pyörän etuosassa aivan alhaalla muovisuojan/pohjapanssarin takana ja sitten toinen suodatin itse koneessa. Oikealla puolella eturattaan alapuolella on poski kolmella pultilla kiinni johon liittyy kaks öljyletkua ja tässä suojuksessa lulee "oil filter"
Että ko. suodattimen suojaposken näkee pitää ottaa eturattaan suojamuovi pois.
Eka filtteri on mallia peltisuodatin Championilla ainakin F303 ja jälkinmäinen pieni paperisuodatin Champion X320, löytää iha googlesta kuvat mimmosia on.
giltsuhack kirjoitti:Paljos tollane lc640 menee? Väittivät että menee 150km/h kolmos vaihteel. Ja et takapyörält lähtee 80hv? Ei mitään perää?
aleksilaa kirjoitti:Mitenkä luotettava tämä LC4 moottori on, että kuinka kauan tälläisella voi ajella melko huoletta?
Entä onko tuolla 690 Dukella(25kw) mukava ajaa myös pidempiä matkoja? Onko myös mahdollisesti jotain tyyppivikoja?
Joitain hyviä/ huonoja puolia? Kun saattaa olla että tulee tälläinen jossain vaiheessa hankittua(?)
Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
Tavallisin vika on kaasarin tulviminen ja sitämyöten pytyn täyttyminen. Jos ei manuaalista puolipuristinta ole niin pakko ottaa tulppa pois (sekä vaihtaa kaasarin venttiilin o-rengas).Ligettah kirjoitti:Ideoita mistä alkaa vikaa etsimään... Annoin leipää jonkin aikaa ja sitten parkkiin, parkissa n.20min ja kun koitti lähteä ei poljin liikahda mihinkään. Aivan jumissa! KTM LC4 620SC -00.
JP_89 kirjoitti:Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
En LC4:sta tiedä mutta voisin uskoa että sieltä näkyy ihan vain moottoriöljy. Nestekytkin tarkoittaa yleensä ihan vain hydraulijärjestelmää kytkinvaijerin paikalla