Mutta nyt kun on toi tehtaan kuristussarja, tarviiko silloin tehdä mitään penkityksiä?
Kymppi_ kirjoitti:Mutta nyt kun on toi tehtaan kuristussarja, tarviiko silloin tehdä mitään penkityksiä?
Kymppi_ kirjoitti:Itse vien tossa maaliskuun alussa banditin kuristettavaksi. Ihan tehtaan oma kuristussarja on jo hommattu, eli luistit. Ainut asia, mikä voi tulla ongelmaks, on että pyörässä on akran slipari kiinni. Kysyin paikallisesta katsastuskonttorista niin sanoi, että jos äänet ei ihan hirveät ole niin ei väliä. Saa nähdä, miten käy
Mutta nyt kun on toi tehtaan kuristussarja, tarviiko silloin tehdä mitään penkityksiä?
pkuitune kirjoitti:Kymppi_ kirjoitti:Mutta nyt kun on toi tehtaan kuristussarja, tarviiko silloin tehdä mitään penkityksiä?
Se riippuu siitä, kuka sen kuristussarjan asentaa. Jos valtuutettu jälleenmyyjä, niin saat sieltä todistuksen, että on kuristettu eikä siis tarvi penkittää. Tuo toimenpide maksoi ainakin omaan pyörääni 60 euroa -.-
Sitten taas, jos itse asennat niin silloin luultavasti pitää viedä penkitettäväksi. Ja hintaa kertyy tuollekin operaatiolle samaa luokkaa, kuin jälleenmyyjän asennukselle, joten miksei suoraan vie vaan sitä pyörää sinne liikkeeseen?
polarice kirjoitti:Onko er-6n:n kuristukseen muuta keinoa kuin kaasukahvasta kuristus, esim. cdi-boksi? Kuinka paljon tuo kaasukahvasta kuristus vaikuttaa normaaliin ajamiseen, kun kiihtyvyys on huonompi(?).
Nikla kirjoitti:No kylläpä osaa nekin osat maksaa. Kaasukahvasta kuristaminen taitaisi tulla jonkin verran halvemmaksi, sen olemassa olo tai puuttuminen on vaan paljon helpompi poliisin todeta.
Kymppi_ kirjoitti:Nikla kirjoitti:No kylläpä osaa nekin osat maksaa. Kaasukahvasta kuristaminen taitaisi tulla jonkin verran halvemmaksi, sen olemassa olo tai puuttuminen on vaan paljon helpompi poliisin todeta.
Pitää ottaa huomioon, että jos kuristaa kahvasta niin silloin se vaatii monta penkityskertaa, kunnes osuu tehot kohdilleen. Että kyllä sekin voi kalliiks tulla.
Ja paikallisessa mp-liikkeessä sanoivat, että jos on pyörään olemassa tehtaan kuristussarja, niin ei saa tommosta kuristusta tehdä, vaan pitää hommate se tehtaan paketti. Tämän en kyllä usko pitävän paikkaansa.
Nikla kirjoitti:Tämä on varmasti tullut tässä topikissa mainituksi, mutta en löytänyt selkeää vastausta viimeiseltä muutamalta sivulta. Eli mitä poliisisetä sanoo kun pysäyttää, kysyy ajokorttia ja rekisteriotetta ja pyörä on TT papereissa?
S^X kirjoitti:Nikla kirjoitti:Tämä on varmasti tullut tässä topikissa mainituksi, mutta en löytänyt selkeää vastausta viimeiseltä muutamalta sivulta. Eli mitä poliisisetä sanoo kun pysäyttää, kysyy ajokorttia ja rekisteriotetta ja pyörä on TT papereissa?
Jos sulla "pikkuaa" niin eiköhän se sakot lätkäse ja ajokieltoa anna.
Korttiluokan ylitys vai kortitta ajo,miten se tänäpäivänä kuuluukaan?
Täytyy odotella kesää jos saadaan käytännön kokemusta asiaan