liinA kirjoitti:Nonii, nyt jotain neuvoja et mitä kaikkee pitää tehä kun ottaa nuo elmukelmut pois, erityisesti mittariston ku siel on enemmän piuhoja ku hävittäjäs.. Onko jotain liittimiä tms. mittaristos/johtosarjassa alapäässä?
Alko® kirjoitti:Mulla ilmeni tuon 600 cbr kanssa semmonen ongelma että vapaalla kiertää ihan iloseen sinne rajottimen seuduille, mutta ajossa meno alkaa 1 vaihteella yläkierroksilla takkuamaan ja urisemaan ja 2 vaihteella ja eteenpäin kulku hyytyy aikasemmin. En oikeen keksi muuta selitystä ku menovesi puolella ois jotain häikkää.
Habusa kirjoitti:Alko® kirjoitti:Mulla ilmeni tuon 600 cbr kanssa semmonen ongelma että vapaalla kiertää ihan iloseen sinne rajottimen seuduille, mutta ajossa meno alkaa 1 vaihteella yläkierroksilla takkuamaan ja urisemaan ja 2 vaihteella ja eteenpäin kulku hyytyy aikasemmin. En oikeen keksi muuta selitystä ku menovesi puolella ois jotain häikkää.
suuttimia lähtisin ensinnä ihmettelemään
Alko® kirjoitti:Habusa kirjoitti:Alko® kirjoitti:Mulla ilmeni tuon 600 cbr kanssa semmonen ongelma että vapaalla kiertää ihan iloseen sinne rajottimen seuduille, mutta ajossa meno alkaa 1 vaihteella yläkierroksilla takkuamaan ja urisemaan ja 2 vaihteella ja eteenpäin kulku hyytyy aikasemmin. En oikeen keksi muuta selitystä ku menovesi puolella ois jotain häikkää.
suuttimia lähtisin ensinnä ihmettelemään
Selvä, elikkä kaasarit vaihteeksi pöydälle...
pc25 on vaan mallikoodi tietyn ikäiselle 600f cebarille. Jos ihan tarkkoja ollaan niinRobert. kirjoitti:Terve! Olen stunttipyöräaihiota hommaamassa ja mitens tuo 600f ja pc25 eroavat toisistaan?
Tomppade kirjoitti:pc25 on vaan mallikoodi tietyn ikäiselle 600f cebarille. Jos ihan tarkkoja ollaan niinRobert. kirjoitti:Terve! Olen stunttipyöräaihiota hommaamassa ja mitens tuo 600f ja pc25 eroavat toisistaan?
pc23=600f, pc25=600f2 ja pc31=600f3 ja jne, mutta yleisesti ottaen kaikkia on malliltaan cbr600f, tuota viimeistä numeroa kovin harva IKINÄ mainitsee, katsot vaikka myynti-ilmoituksia. eli pc25 on 90luvun alun (oliko 90-93 vai 91-94) cbr600f