http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/fi/d303.html
Hsippe kirjoitti:US-tuonti Harrikoihinhan noita on paljon Suomessa hitsailtu, esim:
http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/fi/d303.html
jolpo kirjoitti:Moro, ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta 2-tahtinen Derbi GPR 125 piikki seissyt lämmitetyssä tallissa käyttämättömänä useamman vuoden. Rupesin laittamaan kuntoon, ja kun rupesin vaihtamaan öljyjä, oli vanhat öljyt vihertävän väriset. Onko normaalia ja jos ei niin mitä tuo väri kertoo? Linkissä olevassa kuvassa ei näytä ihan yhtä vihreältä mitä se oli alussa. Lisäksi mietin, uskaltaako noilla vanhoilla 2-tahti öljyillä ajella jotka seisseet säiliössä tosiaan useamman vuoden? Tuorevoitelu käytössä siis. Pitäisikö jäähdytysnesteet vaihtaa uusiin? Kuva öljyistä:
http://aijaa.com/yA3QYz
()()() kirjoitti:Moro!
Mulla olis Yamaha WR 125x:ssä sellanen ongelma et kytkin on aika perkeleen jäykkä, rupee sormet pienen matkan jälkeen puutumaan ja keulan nosto aika hankalaa et jos joku osais kertoo et mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä niin olisin hyvin kiitollinen