Ostin siis kaadutun pyörän ja johdot lähteny liittimestä irti ja liitinki hävinny eikä löydy samanvärisiä johtoja sisältävää pistoketta mistään =/
Sappher kirjoitti:Ostin loppukesästä CBR 600F -91. Yhden kerran pääsin nättinä päivänä ajelemaan, muuten käytännössä oli ensi kesäksi hankittu peli.
Myyjä ilmoitti, että nokkaketjun kiristin tarvitsisi vaihtaa, ja sen tein. Samalla vaihdettini öljyt. Pari kertaa olen pyörää käyttänyt sen jälkeen, mielestäni vieläki piti lämpimänä pientä rallatusta Voi olla, että pitää myös ketju vaihtaa? Täytyy katsoa ensi kesänä..
Mutta kysymys: Miten usein näihin pyöriin tarvitsee vaihtaa sytytystulpat?
Promake kirjoitti:Apuja kaivataan. Vm. -92 600 cbr kyseessä. Kipinä hukassa ainakin 1 ja 2 sylinteriltä. Cdi boxi vaihdettu varmasti toimivaan, sekä johdot tarkastettu cdi:ltä puolille asti. Myös tappokatkaisin on otettu pois käytöstä. Voiko molemmat puolat olla paskana ? Sormi ihan suussa, kiitti vinkeistä etukäteen
tsounas kirjoitti:Moro moro!
Oisko jollain tarjota ihan perus infoa/tyyppivikoja ja kompastuskivä pyörästä F4i? Saattas olla omaan prätkään vaihto tulossa ja ois sellane 35tkm rullattu F4i, todella hyvänolone prätkä, mut kertokaas tietämättömälle onko jotain mitä myyjältä tivata ja kysellä!
Kiitoksia.
kastikainen kirjoitti:Mistähän uskaltaisi lähteä etsimään katteita -92 pc25? must-pun ja vasen puoli kokonaan, tankopaino ja vasemman puolen koneen "sivuposki" olisi saatava... kaikki siis uutta vastaavana. jos löytyy, tahi tiedät mistä löytyy niin viestiä vaan!
Tuli syksyllä lipotettua, kunnan miehet lätki irtohiekat ajoissa...