En oo koskaan muovi tankkeja korjannu mutta muovi "hitsaus" vois varmaan olla vaihtoehto. Tankista pitäis jostain löytyä mistä materiaalista se on tehty, ja sitten googlettamaan miten ko. olevaa muovia liitetään. Kolarikorjaamoilta voi myös kysyä voivatko tehdä asialle mitään.
HUOM. Kaikki muovit ei ole hitsattavia, ja lisäaineen olis oltava samaa kuin tankin muovi.
Tässä ABS ja PVC muovile soveltuvaa epoksia, joka ainakin väittää olevansa hyvällä kemiallisella kestävyydellä, mutta ei liity hitsaamiseen millään tavalla
http://www.motonet.fi/fi/tuote/602325/P ... tsaus-25mlItellä olis suunnitelmissa kaasaripyörän ruiskuttaminen, tarkoitus olis käyttää pyörän omaa syttyä, mistä otettais kierroslukutieto, ruiskun ohjauksena tarkotus käyttää megasquirtin boxia (muutama kaveri on megaa käyttäny niin jeesiä olis saatavilla helposti).
Lähinnä mitä ongelmia olis tiedossa yleisen tilan ahtauden, polttoainelinjojen/pumpun/keruusäiliön sijoituksen, läppärungon mahduttamisen (tahtoo orkkis putsarin äänten takia) ja säätämisen lisäksi.
Pyöränä on GSX-R 1100W, ja laturi työntää muistaakseni 50A, joten virroista ei pitäs jäädä kiinni? Ja mikäli tähän rupean niin topic tulee tekoon
Ja vastaus miksi, niin kaasareissa on helvetin kuluneet sleevit,suutinputket ja neulat, niin halvemmalla saa ruiskun tarpeet, ja ehkä helpomman säädettävyyden (pelkkä neulojen säätö vie~tunnin) ja paremman kylmäkäynnistyvyyden
PS: Läppärungot on hommattu T:Sulo Vilen