Venojen välykset katottu ja putsari putsattu. Tulpas vikaa vai kaasari tukossa? Vai käykö vaan ihan liian laihalla?
-Eqqu- kirjoitti:Täällä on varmaan ollut puhetta aiheesta, mutta asiaan... 625 SMC:n öljynvaihdosta kysyisin, eli miten toimenpide tehdään alusta loppuun? Lähinnä, kun öljynkierto ilmeisesti menee myös tuossa rungon kautta, niin ilmaukset yms. Mukava olisi myös tietää, minkä verran öljyä koneeseen/runkoon tulee laittaa? Kiitos etukäteen! PS. Pyörähän on siis 2006 vuoden SMC 625!
Satesella ilmalla ainakin kone saa kylmempää ja happirikkaampaa ilmaa seokseen eli saattaa vetää laihalle, yleensä laihalle vetäes myös ampuu putkeen... Venttiilit kannattaa kans tsekata.Rull1s kirjoitti:Onko kellää ollu semmosta ongelmaa että ei lähe käyntii jos on satanu tai ollu vähä viileämpi yö. Ryypyllä hyrrää vähä aikaa ja sit sammuu, sen jälkeen ku polkee ni pamahtelee satunnaisesti putkessa. Odottaa vähän aikaa niin taas hyrrää hetken. Eilen taas ajelin koko päivän ja illemmalla alko satamaan. Noh pyörä parkkiin ja sisälle suojaan, tunti kerkes kulua ja ku ois pitäny lähtä ajamaa niin teki ton tempun. Kaasutin puhistettu, tulppa, ilmansuodatin, öljyt ja suodattimet vaihdettu justiinsa. Muuten lähtee kyllä parilla polkasulla käyntiin. Pyörän malli Smc 660 06