Sain tuossa kaivettua vanhan pärrän tallinperiltä pois ja pientä fiksausta pitäis alkaa suorittaan, ongelmana vaan on kun ei näistä tahdo ymmärtää oikein mitään, eikä viitsisi suoraan viedä mihinkään korjattavaksikaan.
Elikkäs pyörä on KTM EGS 250cc -99, jossa tekniikka on sama kuin 250 sx ja exc:ssä
Ensimmäinen huoli on kytkin, joka ei irroita kunnolla. Vaihde päällä paikallaan ollessa sammuu noin 5-10sek jälkeen. Vähän äsken avasinkin tuota kytkintä, mutta eipä siitä juurikaan mitään osannut sanoa, kytkinlevyt oli 2,7mm paksut niinkuin pitääkin.
Toinen vika on sitten tyhjäkäynti, Kylmänä pysyy käynnissä, mutta heti lämmettyään tahtoo sammua. Seosruuveista en ole edes varma kumpi on kumpi, toinen jossa on jousi alla (ilmeisesti tyhjäkäynti) on pohjassa, ja toinen on noin 1.5 kierrosta auki. Voisko neulan siirtely auttaa? Kaasutin on Keihin PWK 38.
Lopuksi vielä olisi mukava tietää paljonko tämmöisillä vehkeillä noin suurinpiirtein kannattaa männällä ajella? Omassa on nyt ollut jo muistaakseni 4 vuotta sama ja kilometrejä alla ehkä 4-6t, omaan korvaan kuulostaa jo aika paljolta? Tehot ainakin tuntuu hiipuneen, tai sitten niihin on vaan jo tottunut. Mäntää kun pakoaukosta katselin niin vähän oli ruskea yläreunasta, mutta muuten KAIT ihan kohtuullisen näköinen.