Scaleo1 kirjoitti:Tuntuuko keskellä ohjausta "pykälä" tai takkuileeko se kääntäessä. Itse lähtisin veikkaamaan ohjainlaakeria. Tietysti epätasaisesti kulunut rengas voi vaikuttaa myös puoltamiseen.
Tohon vaihdeongelmaan lähtisin tosiaan testaamaan uusia öljyjä. Esim delvacin öljyillä kuullun perusteella laatikko toimii hyvin, vaikkeivat ne moottoripyöriin olekkaan tarkoitettuja.
Tuo kolahdus tosiaan viittaa vetopakan kumeihin. Se on helppo selvittää kun vaihde vapaalla ottaa kaksin käsin takarattaasta kiini ja kokeilee pääseekö se liikkumaan vapaasti, jos pääsee niin kumit vaihtoon.
ei tunnu mitään ihmeempää pykälää,eikä ohjaus tunnu muuten takkuilevan kuin tuon jos hitaassa vauhdissa käännyt puolelle tai toiselle niin se ikään kuin väkisin kääntää sen stongan sinne minne oon menossa, lähinnä siis pysty ajossa eli hitaassa risteys ajossa.
vaihteet tuntuu muuten kyllä pelaavan loistavasti
huomenna pitää tuo vetopakka kokeilla kun ei tänää kerennynnä enää :/
voiko tuohon kääntyvyyteen vaikuttaa takajousen esijännitys jonkin verran kun se on vissiin löysimmällä? entäs etupumppujen kovuus? kun tuntuu etää etupumput saa painettuu ihan liian helposti alas ainaki melkein pohjaan, takana saa ihan pienellä liikkeellä painettua perän pohjaan...
toissa kesänä kun kävin vastaavaa koe ajamassa niin siinä taas ei tuntunut mitään vastaavaa häikkää olevan joten tuskin on ihan ominaisuus tuossa seeprassa tosin pitää tuossa katsella vielä tarkemmin kunhan saan uuen eturenkaan alle