KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

xmasa
Liittynyt:
27.9.2006 19:02

ViestiKirjoittanut xmasa » 28.9.2006 17:20

Julberg kirjoitti:tulee pönttöjen mukana niitä suupaloja jotka on o leo vincessä 3 ruuvilla kiinni voi vaihella mieleiset äänet pihinästä todelliseen pörinää =D hinta vaihtelee 500-550e (ovh 625e siitä lähetää tinkimää :D) välillä (siis tuplat vaihdettavineen suukappalein ym osaa) itse säädettiin mittareilla seokset kohilleen, ku rupeeha se nuilla pöntöillä aika voimakkaasti virtaamaan vetää muuten seoksen liian laihalle

http://rave.irc-galleria.net/d/images20 ... 629440.jpg

laatu huono ku on kamera huollossa

oikein maukkailta nuo näyttää =)
ootko luopumassa vakioputkista? =DD
aha!
Julberg
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.6.2006 15:48

ViestiKirjoittanut Julberg » 28.9.2006 18:30

jätän talteen varalta jos sukulais poika rupee ajaaa jossai vaiheessa niin saa 25kw tehtyä
xmasa
Liittynyt:
27.9.2006 19:02

ViestiKirjoittanut xmasa » 28.9.2006 20:37

Julberg kirjoitti:jätän talteen varalta jos sukulais poika rupee ajaaa jossai vaiheessa niin saa 25kw tehtyä

okei asia selvä =D tuntuu vaan jotenkin olevan ihan kiven alla nuo käytetyt vakioputket, mistään ei tunnu löytyvän, ei edes eBaystä =\
aha!
Pika-Pasi
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
5.8.2002 18:09

ViestiKirjoittanut Pika-Pasi » 29.9.2006 16:31

supertrappit supermotoon. ne on makeita.
Jarn0
Pyörä:
GSX-R 1100
Paikkakunta:
Vihanti
Liittynyt:
22.9.2004 14:00

ViestiKirjoittanut Jarn0 » 29.9.2006 19:05

Mahtaakohan tuommoiseen -97 620 dukeen löytyä valmista kuristussettiä vai joutuukohan ite tekemään?
Jann3
Liittynyt:
26.1.2003 14:58

ViestiKirjoittanut Jann3 » 30.9.2006 1:25

kyllä pitäs löytyy ja parhaiten selvii jos soitat racing bikee
TOYS"R"US
xmasa
Liittynyt:
27.9.2006 19:02

ViestiKirjoittanut xmasa » 1.10.2006 13:24

xmasa kirjoitti:
Julberg kirjoitti:tulee pönttöjen mukana niitä suupaloja jotka on o leo vincessä 3 ruuvilla kiinni voi vaihella mieleiset äänet pihinästä todelliseen pörinää =D hinta vaihtelee 500-550e (ovh 625e siitä lähetää tinkimää :D) välillä (siis tuplat vaihdettavineen suukappalein ym osaa) itse säädettiin mittareilla seokset kohilleen, ku rupeeha se nuilla pöntöillä aika voimakkaasti virtaamaan vetää muuten seoksen liian laihalle

http://rave.irc-galleria.net/d/images20 ... 629440.jpg

laatu huono ku on kamera huollossa

oikein maukkailta nuo näyttää =)
ootko luopumassa vakioputkista? =DD


mitenkäs muuten millaset säädöt sulla tuli kaasariin? vaihdoitko itse oikean kokoiset suuttimet ja teit muut säädöt? paljonkos kasvoi suuttimien koko ja mitkä kaikki suuttimet piti vaihtaa? ja veitkö säätöjen jälkeen penkkiin vielä pistämään kaikki säädöt tarkasti kohdilleen?
aha!
Julberg
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.6.2006 15:48

ViestiKirjoittanut Julberg » 1.10.2006 22:06

tottakai penkissä katottii kaikki kohdilleen eihä sitä hallin lattialla saa, kun sinnepäin olevat arvot
Jökke
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
17.8.2005 21:20

ViestiKirjoittanut Jökke » 3.10.2006 14:41

Kellään tietoa tuommoisesta Ktm 625 sc:stä vm. 02?
Lc4:n kone tuossa ainakin on, sen enempää en sitte tietoa tuosta löytänytkään. :S
Onko 625 sxc tuosta uudempi malli ja minkä verran tuossa on tehoa verrattuna 625 smc:hen? Muuten sama pyörä kuin smc, mutta enduro-vanteilla?
Nks
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.9.2004 20:55

ViestiKirjoittanut Nks » 3.10.2006 18:54

Jökke kirjoitti:Kellään tietoa tuommoisesta Ktm 625 sc:stä vm. 02?
Lc4:n kone tuossa ainakin on, sen enempää en sitte tietoa tuosta löytänytkään. :S
Onko 625 sxc tuosta uudempi malli ja minkä verran tuossa on tehoa verrattuna 625 smc:hen? Muuten sama pyörä kuin smc, mutta enduro-vanteilla?


Mitä ite oon käsittäny, niin kone ei ole sama. Sxc:ssä on lc4 ja smc:ssä on jokin muu :D (tai sit erilainen lc4). 625 ja 660smc:ssä erot taitaa olla muutama heppa ja 660smc:stä puuttuu sähköstartti.
Iha jees, sillein ku kelaa...
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 3.10.2006 19:43

Nks kirjoitti:
Mitä ite oon käsittäny, niin kone ei ole sama. Sxc:ssä on lc4 ja smc:ssä on jokin muu :D (tai sit erilainen lc4). 625 ja 660smc:ssä erot taitaa olla muutama heppa ja 660smc:stä puuttuu sähköstartti.


sama kone se on SMC660:ssäkin. isompi poraus ja muuta pikku eroa. sama LC4 pannu kuitenkin ja samat osat käy enimmäkseen.
Julberg
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.6.2006 15:48

ViestiKirjoittanut Julberg » 3.10.2006 22:05

samat lc4 pannut porauksissa vaan ero :)
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 3.10.2006 22:12

Julberg kirjoitti:samat lc4 pannut porauksissa vaan ero :)


jos tarkkoja ollaan, niin sekä porauksessa, että iskussa on eroa.

smc660 (102X80) vs. 625/640 (101X78)
Valzutuz
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
6.3.2005 23:16
kymysys

ViestiKirjoittanut Valzutuz » 4.10.2006 14:47

eli edelleen kun oon vähän jäässä niin noista huoltoväleistä eli mikä se on nyt tuossa 660 smc:ssä kun tuossa 640 lc4:ssä oli jotain niin onko tuo 660 smc vähän kuin joku exc525 vai lähempänä tuota 640 lc4:sen huoltovälejä?? Kiitos jo etukäteen vastanneelle. (pakko tietää kun ei jaksaisi huoltaa parin pikkupörräilyn jälkeen)
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa... ellei poliisi ota sitä haltuunsa ^_^
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02
Re: kymysys

ViestiKirjoittanut isoEGO » 4.10.2006 14:57

Valzutuz kirjoitti:eli edelleen kun oon vähän jäässä niin noista huoltoväleistä eli mikä se on nyt tuossa 660 smc:ssä kun tuossa 640 lc4:ssä oli jotain niin onko tuo 660 smc vähän kuin joku exc525 vai lähempänä tuota 640 lc4:sen huoltovälejä?? Kiitos jo etukäteen vastanneelle. (pakko tietää kun ei jaksaisi huoltaa parin pikkupörräilyn jälkeen)


660smc:ssä sama huolto-ohjelma kuin LC4:ssä, paitsi öljynvaihto puolet tiheempään, eli 2500km välein.