DTD-R kirjoitti:jammu miäs kirjoitti:Onko tietoa, että saako ktm smc: hen enduro ja\tai piikkirenkaita? Mitä eroa on smc: llä ja 690 enduro mallin kanssa? Onko huoltovälit samat? Onko kone sama?
Jos ny ymmärsin oikein niin havajat 18¨/21¨ vanteita? Ne saat vaikka siitä enduro mallista. En nyt muista missä muissa kotareissa oli saman kokoinen tappi ja napa.
Sama pyörä muuten paitsi vanteet SMC 17¨/17¨, Enduro 18/21¨ ja SMC:ssä on etujarru levy 320mm ja Enduro 300mm. Endurossa on käsisuojat ja tais olla pitempi etulokari.
E: Ja muista vaihtaa mittaristosta asetus 17¨vanteesta 21¨:seen, jotta et saa ylinopeus sakkoja
jammu miäs kirjoitti:DTD-R kirjoitti:jammu miäs kirjoitti:Onko tietoa, että saako ktm smc: hen enduro ja\tai piikkirenkaita? Mitä eroa on smc: llä ja 690 enduro mallin kanssa? Onko huoltovälit samat? Onko kone sama?
Jos ny ymmärsin oikein niin havajat 18¨/21¨ vanteita? Ne saat vaikka siitä enduro mallista. En nyt muista missä muissa kotareissa oli saman kokoinen tappi ja napa.
Sama pyörä muuten paitsi vanteet SMC 17¨/17¨, Enduro 18/21¨ ja SMC:ssä on etujarru levy 320mm ja Enduro 300mm. Endurossa on käsisuojat ja tais olla pitempi etulokari.
E: Ja muista vaihtaa mittaristosta asetus 17¨vanteesta 21¨:seen, jotta et saa ylinopeus sakkoja
Kiitos vastauksestasi!
Sellainen kysymys tuli mieleeni, että voiko enduro vanteihin vaihtaa sm vanteiden jarrulevyn? Eli olen ajatellut ostaa smc mallisen 690 kotkan mutta haluaisin silloin tällöin ajella metsässä/hiekkateillä missä endurovanteet olisivat asialliset... Tiivistetysti: voiko smc mallilla ajaa metsässä endurovanteiden ja pohjapanssarin asennuksen jälkeen? ja riittääkö, että ostan endurovanteet ja vaihdan ne smc:hen?
Ps. Liian sekava viesti mutta koittakaa ottaa selvää
Jonipz kirjoitti:Moro, mul on tollane 625smc, ajettu 25000km ja vuotaa vähän öljyä tosta sylinterin vasemmalt puolelt alimmast tiivisteestä. Entinen omistaja sano et on tyyppivika mut tiiä siitä. Tolle koneelle ei oo aikasemmin tehty mitään suurempaa remppaa ni mietein et kannattaisko se täsä kohtaa avata vai kestäiskö tän kesän vielä?
Wille kirjoitti:Jonipz kirjoitti:Moro, mul on tollane 625smc, ajettu 25000km ja vuotaa vähän öljyä tosta sylinterin vasemmalt puolelt alimmast tiivisteestä. Entinen omistaja sano et on tyyppivika mut tiiä siitä. Tolle koneelle ei oo aikasemmin tehty mitään suurempaa remppaa ni mietein et kannattaisko se täsä kohtaa avata vai kestäiskö tän kesän vielä?
Omassa 640 motossa alkaa olemaan saman verran kilometrejä. Vuotaa öljyä samasta paikasta mutta laitoin ainoastaan vuotokohtaan vähän moottorisilikonia niin ei sotke paikkoja niin pahasti. En näe mitään syytä, miksi kone pitäisi avata nyt. Ennemmin avaan sen 50 tkm kohdalla jos ei ongelmia ennen sitä ilmene.
Bullram kirjoitti:Wille kirjoitti:Jonipz kirjoitti:Moro, mul on tollane 625smc, ajettu 25000km ja vuotaa vähän öljyä tosta sylinterin vasemmalt puolelt alimmast tiivisteestä. Entinen omistaja sano et on tyyppivika mut tiiä siitä. Tolle koneelle ei oo aikasemmin tehty mitään suurempaa remppaa ni mietein et kannattaisko se täsä kohtaa avata vai kestäiskö tän kesän vielä?
Omassa 640 motossa alkaa olemaan saman verran kilometrejä. Vuotaa öljyä samasta paikasta mutta laitoin ainoastaan vuotokohtaan vähän moottorisilikonia niin ei sotke paikkoja niin pahasti. En näe mitään syytä, miksi kone pitäisi avata nyt. Ennemmin avaan sen 50 tkm kohdalla jos ei ongelmia ennen sitä ilmene.
Katoin huoltokirjaa niin mulla on vaihdettu 8000km kohdalla metallinen sylinterin alapääntiiviste, eli vissiin jotain lievää tyyppivikaa. Mopo 2007 lc4 sm