Julberg kirjoitti:ku nuita hevosvoimia alkupäässä jaarittelivat niin käytin omaa 640 kotkanpoikaa penkissä takapyörältä irtos
68hp ja vääntöä 72nm vakioputkistolla ja tehopöntöillä tuli vaa vääntöä lisää (aika mukavasti alakierroksille) ja muutama heppa. Tietenki penkeissä voi vähän heittoa olla, mutta sanoi penkittäjäki, että ku lähti ekaveto, että ei jäädä 40kw vaan mennää ylemmäs.
ekassa vedossa oli mopo ihan tehtaan jäliltä, mitää ei ollut muutettu (tehtaan jäliltä kone kävi hieman laihalla seoksella, mutta ei ihan vielä liian vaarallisen laihalla)
Julberg kirjoitti:niimpä sitä ennen just penkitti yhtäpyörää niin siinä ol tehot aikalailla samat ku tehtaan ilmoittamat, tuskin se niin paljon vääristyy, kun vaihtaa pyörän ja penkittää siitä enemmän mitä tehdas ilmoittaa
Mark_us kirjoitti:laitetaan tännekin tää juttu jos sais selvyyttä.
Morjesta pärrä hurjat!
Tällänen päristin tuli sitten heikolla hetkellä hankittua. Viikon verran kerkesin päristeleen isommat innot pois ja ei kun pyörä talliin. kerkesin kaatuumaan ja saamaan sakotkin tuon viikon aikana, et koko kesän saldo niinkun viikossa.. (eli toisin sanoen, älkää ajako huonoilla renkailla).
Nyt on heränny muutamia kysymyksiä, joihin kukaan ei ole ainakaan vielä osannut sanoa vastausta. toivottavasti täälä on joku joka osaa sanoo. Eli..tuossa kun ole netissä katsellut pyöriä (kotareita) niin onko tuossa 625 exc:ssä sama runko kuin mitä on 625 smc:ssä. lähinnä siksi tiedusteleen, kun tuossa smc:ssä on paljon hienompi tuo takapään muoviosa setti. nokka näyttää olevan sama, mutta entä peräpää?? ajattelin hommata tuon smc:n muoviosa setin jos se vaan menee tuohon sxc pyörään. Luulis että kotari ei tee kovin monella runko vaihtoehdolla samaa pyörää, kun kerran kone pysyy samana...mut kertokaa ihmeessä!!
isoEGO kirjoitti:Mark_us kirjoitti:
ettei ois sxc?
santzez kirjoitti:hei oon ajatellu ostaa tommosen ktm lc4 nii miten sen sais sit 25kW ku oon vast 17 ja haluisin semmosen.. et mite se sais alle 25kw mitä siihe pitää laittaa ja mihi?