samba2 kirjoitti:Voisko omassa cbr:ssä olla laturi sökö kun ei meinaa toi akku oikein hyvin toimii.
Eli vanha akku nyt oli puhki kulunut kun ei kestänyt ajaa ollenkaan valot päällä.
Nyt sitten ostin uuden kuiva akun, ja hyvin toimi sen 3 päivää. Nytten mopo oli vk:n seisonut ja käynnistin sen, niin käynnisty eka kertaa ihan jees. Mutta kun olin ajellut puolisen tuntia ja sammutin sen. Sitten hetken päästä käynnistin niin, kuulosti taas siltä, että ei käynnisty enään niin pirteästi, että akku taas alkaa loppumaan. Ei kato jaksais aina tuota työntää käyntiin, jos virta loppuu
Eli, itsellä tulisi mieleen, että laturi olis vähän jotenkin rikki, kun ei ilmeisesti lataa akkua täydellä teholla. En sitten tiiä voiko jokin muu sähkö osa olla rikki :/. help,help
Monkimies kirjoitti:millä lämmöillä teillä lähtee flekti huutamaan? itse kokeilin miten lämpimänä se lähtee käyntiin... uskallettiin lämmittää punasen puoleenväliin eikä flekti sanonu mitään. onkohan anturissa vikaa?
HondaCebari kirjoitti:Monkimies kirjoitti:millä lämmöillä teillä lähtee flekti huutamaan? itse kokeilin miten lämpimänä se lähtee käyntiin... uskallettiin lämmittää punasen puoleenväliin eikä flekti sanonu mitään. onkohan anturissa vikaa?
Jos epäilyttää flektin anturin toiminta niin testaa vaikka kattilassa.
Voihan olla että pyörän mittarikin näyttää väärin...
Tai sitten duunaat sen kytkimen sinne.
Skotti kirjoitti:Turha vaihtaa ellei se rallata. Ja turha viedä liikkeeseen, jokainen osaa raottaa katteita sen verran (ehkä jopa pelkkä huoltoluukun aukasu riittää) ja avata ne 2 pulttia ja ottaa vanha ulos, ja uus tilalle.
Skotti kirjoitti:Ohoh puhe olikin myös ketjun vaihdosta.. no joo se onki isompi setti, pelkkä kiristinhän nyt lähtee vaan 2 pultilla. Sano toki nyt sitte viisaana tarviiko jotain muuta, eihän tossa ajotus pääse muuttumaan kunhan kattoo ettei ketju pääse liikkumaan kun vaihtaa kiristimen?
Sillä vaan meinasin että jossei se vielä rallata niin mitäs sitä vaihtamaan pyörään jossa on tyyppivikana/ominaisuutena että suht pienilläki kilometreillä rallattaa tyhjäkäynnillä, eli jossei vielä rallata niin eiköhän se kohta rupea, ja vasta sitte rupee ihmettelemään!
p.s nokkaketjun vaihto liikkeessä tutun mekaanikon mukaan n.500€
Skotti kirjoitti:Sellasta "nollausruuvia" ei taida kyl olla F2 (91-94) mallissa, jos ylipäätään meinaat nollausruuvilla sitä 8mm kantaa joka on vissiin F3 mallin kiristimen päässä.
Monkimies kirjoitti:HondaCebari kirjoitti:Monkimies kirjoitti:millä lämmöillä teillä lähtee flekti huutamaan? itse kokeilin miten lämpimänä se lähtee käyntiin... uskallettiin lämmittää punasen puoleenväliin eikä flekti sanonu mitään. onkohan anturissa vikaa?
Jos epäilyttää flektin anturin toiminta niin testaa vaikka kattilassa.
Voihan olla että pyörän mittarikin näyttää väärin...
Tai sitten duunaat sen kytkimen sinne.
käykö siihen ihan normaali on/off kytkin sen anturin tilalle?
HondaCebari kirjoitti:Monkimies kirjoitti:HondaCebari kirjoitti:Monkimies kirjoitti:millä lämmöillä teillä lähtee flekti huutamaan? itse kokeilin miten lämpimänä se lähtee käyntiin... uskallettiin lämmittää punasen puoleenväliin eikä flekti sanonu mitään. onkohan anturissa vikaa?
Jos epäilyttää flektin anturin toiminta niin testaa vaikka kattilassa.
Voihan olla että pyörän mittarikin näyttää väärin...
Tai sitten duunaat sen kytkimen sinne.
käykö siihen ihan normaali on/off kytkin sen anturin tilalle?
Tavallinen on/off kytkin kelpaa.
Mites muuten ajossa kun on lämmennyt,pysyykö lämpötila suht samoissa lukemissa kokoajan?