25 kW

Jazne
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
13.4.2006 22:33

ViestiKirjoittanut Jazne » 30.12.2008 16:37

Nonii tuli kuristusosat tilattua saksasta ja tänään tuli paketti kotiovelle.
Heti paketin avattuani pisti epäilyttämää, että tulikohan nyt oikeat osat! :paha:
Klik
Osaisko joku sanoa onko kyseiset kilut -00 zx-6r ninjaan tarkoitetut?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 30.12.2008 17:29

Hyvinkin voi olla. Jotain tollasia olen ennenkin nähnyt kuvissa kuristamassa imukurkkuja. Tuliko mukana ylipäätään mitään lappusta josta selviäisi mihin pyörään tarkoitettu?
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 30.12.2008 20:43

Samanlainen setti tuli omaan CBR:äänkin. Kuva.. Lisäks tuli kylläkin kaasukahvakuri samassa setissä, saksankielisten ohjeitten mukaan vissiin molemmat pitäis asentaa?
Jazne
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
13.4.2006 22:33

ViestiKirjoittanut Jazne » 31.12.2008 2:33

Tulihan siin jotaki papereit mukana ja niis kyll lukee et on tarkotettu zx-6r ninjaan (zx600j)
Kyll ne noitten tietojen mukaan pitäis olla oikeet kilut, mut ihmettelin sitä ku ei tullu luistien päälle niit ihme prikkoja :roll:
No näköö sit keväällä ku noi lätkääsee kii et sopiiko ne sinne vai ei :)
Niko90
Liittynyt:
14.6.2006 19:31

ViestiKirjoittanut Niko90 » 4.1.2009 21:04

Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 4.1.2009 22:16

Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?

1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?
Niko90
Liittynyt:
14.6.2006 19:31

ViestiKirjoittanut Niko90 » 5.1.2009 12:41

paperbox kirjoitti:
Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?

1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?




1.Siks kysyn et sais ton vastauksen nopeemmin :lol:
2.Ainaki jotkut on sanonu että se millimäärä merkataan papereihin mitä kaasukahva kääntyy?
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 5.1.2009 14:41

Niko90 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:
Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?

1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?




1.Siks kysyn et sais ton vastauksen nopeemmin :lol:
2.Ainaki jotkut on sanonu että se millimäärä merkataan papereihin mitä kaasukahva kääntyy?


Astemäärä merkataan. Mitä sitten?
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 5.1.2009 18:28

Niko90 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:
Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?

1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?




1.Siks kysyn et sais ton vastauksen nopeemmin :lol:
2.Ainaki jotkut on sanonu että se millimäärä merkataan papereihin mitä kaasukahva kääntyy?

Olisit lukenut edes pari sivua tätä topikkia niin tietäisit jo vastauksen. Monta kertaa sanottu että Saksasta saa kurisettejä, jos et halua kuristaa kahvasta. Omastani maksoin 130e posteineen.
CButtiR
Pyörä:
Honda CBR 600F 1995
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.7.2007 10:01

ViestiKirjoittanut CButtiR » 6.1.2009 0:37

JyppiVee kirjoitti:Eli siis jos olen oikein käsittänyt, saan tehdä kuristuksen itse, jos kuristan kaasukahvasta?
Tää o kans vähä katsastus- ja pyöräliikkestä kiinni.. Ainakin paikallinen liike sanoo ettei voi edes katsastaa kaasukahvaa rajoittamalla, tosin en tiedä onko tekemistä sen kanssa että on aivan upouusi malli? Myös ruiskukone joten sekin saattaa vaikuttaa jotenkin? O.o Ja kaikille ketkä meinaavat että onko järkeä kuristaa alle 25 kw? Niin ajatelkaa vaikka siltä kantilta että eka vuosi isommalla pyörällä olisi enemmän totuttelua, opettelua ja puunaamista. Kyllä sitä yhden kesän opettelee ajamaan isommalla ja raskaammalla pyörällä ja sitten seuraavana vuonna kun aika koittaa nii kurit pois ja katsastamaan. Eipähän ekana vuonna tapa heti itteään jolloin muiden samanikäisten vakuutukset nousee kun riskiryhmä kasvaa. Ja kun kuristettuna kuitenkin kulkee sen mitä Suomen teillä saa ajaa niin eiköhän pelisääntöjen mukaan kesän tai puolitoista pärjää.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 6.1.2009 18:34

Ei sitä pyörää voi syyttää mistään, jos ulos ajat.
mf-690
Paikkakunta:
lepsämä city
Liittynyt:
7.8.2004 15:04

ViestiKirjoittanut mf-690 » 7.1.2009 17:49

Minulla on mm määrä otteessa (20mm) kuristuksen saa tehdä kuka vain, mutta penkkikäyrä ennen ja jälkeen kuristuksen on oltava, itse aikanaan kanssa mietin tuota valmista tuv hyväksyttyä satsia, mutta halvemmaksi tuli liikkeessä teettää, kun väittivät konttorilla että pitää penkittää ennen ja jälkeen (jälkikäteen ajatellen asia ei voi kai näin olla?)

Mutta lisää tuosta omasta pyörästäni, jossa siis otteessa merkintä "kaasukahvanliike rajoitettu 20mm, vakio pakoputki" penkkiin kun vietiin niin aluksi kuristi kaasun liikkeen 1/2 tehoon ei ollut mitään vaikutusta!

Mutta nyt herääkin kysymys kun ajan tienpäällä ratsiaan ja kokeilevat kahvan liikkeen 20mm joka siis mitattu krossitupen vasemman puoleisen reunan laipiosta ja vaihdan sen katu tuppeen jossa pienempi laipio, tai sanon kytälle suoraan että mitattu vain tuon tuppiosan liikkeestä, ninn voinkin avata rajoitin pulttia rutkasti,koska matka ei muutu vaan mittavan osuuden koko kerrattuna liikkeeseen. mutta tätä ei sen asteina merkaattuun pystykkään tekemään.... en kyllä ole kuullutkaan että kellään muulla lukisikaan milleinä, vaan lukee asteena!
Kuvia ex:istä ja tt 600:sesta !
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 7.1.2009 19:39

mf-690 kirjoitti:Minulla on mm määrä otteessa (20mm) kuristuksen saa tehdä kuka vain, mutta penkkikäyrä ennen ja jälkeen kuristuksen on oltava, itse aikanaan kanssa mietin tuota valmista tuv hyväksyttyä satsia, mutta halvemmaksi tuli liikkeessä teettää, kun väittivät konttorilla että pitää penkittää ennen ja jälkeen (jälkikäteen ajatellen asia ei voi kai näin olla?)

Mutta lisää tuosta omasta pyörästäni, jossa siis otteessa merkintä "kaasukahvanliike rajoitettu 20mm, vakio pakoputki" penkkiin kun vietiin niin aluksi kuristi kaasun liikkeen 1/2 tehoon ei ollut mitään vaikutusta!

Mutta nyt herääkin kysymys kun ajan tienpäällä ratsiaan ja kokeilevat kahvan liikkeen 20mm joka siis mitattu krossitupen vasemman puoleisen reunan laipiosta ja vaihdan sen katu tuppeen jossa pienempi laipio, tai sanon kytälle suoraan että mitattu vain tuon tuppiosan liikkeestä, ninn voinkin avata rajoitin pulttia rutkasti,koska matka ei muutu vaan mittavan osuuden koko kerrattuna liikkeeseen. mutta tätä ei sen asteina merkaattuun pystykkään tekemään.... en kyllä ole kuullutkaan että kellään muulla lukisikaan milleinä, vaan lukee asteena!

mulla lukee ton kottaraisen otteessa milleinä. 8)
nismo..
CButtiR
Pyörä:
Honda CBR 600F 1995
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.7.2007 10:01

ViestiKirjoittanut CButtiR » 8.1.2009 0:03

Tuli tässä vaan mieleen että kumpi olisi järkevämpää jos ei ajatella rahan kannalta.... Kaasukahvan liikkeen rajoittaminen vai tehtaan kuristussarja? Ajatellaan nyt esim kiihtyvyyden ja väännön kannalta... Itselläni ainakin mielikuva että tehtaan sarja parempi? (tai siis ei paljon muuta tietoa ole kuin että molemmat kuristaa sinne alle 25kw, mutta eikös kierrokset jää vähemmälle kaasukahvan liikettä rajoittamalla? Olen tietämätön joten älkää suuttuko mahdollisista USEISTA vääristä lauselmista!) Tosin en tiedä miten näissä uusissa nyt sitten on, liikkeen mukaan ainakaan Kawasaki Z 750 EI SAA kuristaa kaasukahvaan liikettä rajoittamalla, vaan siihen vahditaan se tehtaan paketti... Liekö liikkeen tietämättömyyttä, uusia säännöksiä vai mitälie?
CButtiR
Pyörä:
Honda CBR 600F 1995
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.7.2007 10:01

ViestiKirjoittanut CButtiR » 8.1.2009 0:07

WPWW kirjoitti:Ei sitä pyörää voi syyttää mistään, jos ulos ajat.

No eipä voi ei, mutta todennäkösempää on et vetää vakiotehoisella pellolle kokemattomuuttaan kun tulee liian suurella tilannenopeudella mutkaan :D (Tiiä miksikö näin mustassa aiheessa käyttää hymiöitä? :eek: ) Mutta jokainen tekee niinku ite lystää... Mulle on ehtona et ajan tämän vuoden kuristettuna ja ensi kesänä sitte saa ajaa kunnon tehoilla, siis että saisin suhteellisen uuden pyörän (2002 --> uudempi) ja koska rahahan ei tunnetusti puussa kasva ja jotkut meistä joutuvat itse maksamaan, niin ilman tukea porukoilta on tyytyminen johonkin vm -89. Eikä siinä mitään vikaa sinänsä, mutta rehellisyyden nimissä mieluummin uusi pyörä ja vuosi rauhallisesti. Tosin löytyy tuolta tallista vm -80 Honda CB 750K, sepä vasta peli onkin!