EiNiinNopea kirjoitti:toni_0007 kirjoitti:JonDDu kirjoitti:Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
Mulla kuristettiin Cagiva 500 kuutioinen kahvasta ja makso n. 300-400 eur katsastuksineen ;D siitä kuristettiin 7 kW tehoa pois..
Aika jännä, että noin paljon maksoi. Oma CBR kuristettiin kaasusta (86kW -> 25kW) ja se maksoi työt 1h/60€ + 50€ katsastus..
toni_0007 kirjoitti:Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
en usko et hirveesti järkee ;D mun pyörä oli 28 kW ja kuristettiin pois 7 kw . kaasukahva kääntyy vaan 50astetta eli semmoset pari senttiä jeejee
Myke kirjoitti:Kävin kysymässä paikallisesta mp-huoltoliikkeestä että mitä tulis maksamaan 600cc Hornetin kuristus 25kw niin vastaus oli että suolaiset 555e.. Valmistajan oma setti johon kuulu imupuolen kuristukset ja rajotettu cdi. Ei puhunu ainakaa mitää että vois vain kaasukahvan liikettä rajottamalla kuristaa. Onko ees mahdollista jollain omalla patentilla sitä kaasukahvan liikettä rajottamalla saada läpi katsastuksesta alle 25kw:na? Onko jollain kokemusta tälläsestä että on olemassa joku valmis paketti mutta on saanu tollasella kaasukahvarajottimella läpi?
Ei näitä jaksaisi joka sivulla uudestaan kertoa. Voisi vähän selata sitä topikkiakin ennen uutta kysymystä. Setissä oli siis kaasukahvakuri sekä prikat imusarjaan.ilyx kirjoitti:Täytyy nyt mainostaa täällä vielä että tilasin siis täältä kurisetin mikä makso 130e postikuluineen kotiovelle. Asensin setin itse niin ei tullu liikkeen kuluja päälle ja vein pyörän puoliks purettuna konttorille (galleriassa kuvia) niin että setä näki prikat imusarjassa. Päälle tuli vaan muutoskatsastuksen hinta, 40e, ja otteeseen merkintä että "asennettu tehon rajoitussarja" ja joku koodinpätkä.. Eli ei mielestäni kauheen paha hinta toi 170e koko kuristusrumbasta, eikä tarvitse ainakaan mitään penkityksiä tehdä, eikä liikkeen todistuksia hankkia. Katsastusmiehelläkään ei ollut mitään sitä vastaan että olin asentanu setin itse.
SMRacing kirjoitti:Mutta entinen pyörä oli kahvasta kuristettu myös, ja vakiona vääntömomentti 60,52Nm ja kuristettuna 40,31Nm. Eli äkkiä laskettuna vääntö on laskenut reilut 30%.
JP_89 kirjoitti:Vakiona 57.59Nm ja kuristettuna 28.33Nm. Käyrätkin löytyy galleriasta
paperbox kirjoitti:toni_0007 kirjoitti:Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
en usko et hirveesti järkee ;D mun pyörä oli 28 kW ja kuristettiin pois 7 kw . kaasukahva kääntyy vaan 50astetta eli semmoset pari senttiä jeejee
No tuohan on vielä runsaasti. Esim. Kawan Z750 kaasu kääntyy kuristuksen jälkeen alle sentin.
Mutta minullapas kääntyykin kokonaan vaikka onkin 25kw
toni_0007 kirjoitti:paperbox kirjoitti:toni_0007 kirjoitti:Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
en usko et hirveesti järkee ;D mun pyörä oli 28 kW ja kuristettiin pois 7 kw . kaasukahva kääntyy vaan 50astetta eli semmoset pari senttiä jeejee
No tuohan on vielä runsaasti. Esim. Kawan Z750 kaasu kääntyy kuristuksen jälkeen alle sentin.
Mutta minullapas kääntyykin kokonaan vaikka onkin 25kw
Miten se kokonaan kääntyy ?