Duell kirjoitti:Ja sanoisin, että eturengas vaihtoon takarenkaan kanssa, koska mielestäni renkaiden tulisi olla aina pari. Toki jos takanen kuluu huomattavasti nopeammin raskaan kaasukäden käytöstä, niin samalla etusella voisi ehkä kaksi takarengasta ajaa.
Itsellä menee n. 3-4 takasta kun etunen on vielä käyttökelponen enkä edes erityisesti laulata nakkia. En kyl pidä sitä ongelmana että etusella olisi ajettu enemmänkin kilometrejä ja takasella ei kunhan rengas vain kunnossa. Erimerkkisiä, esim. eteen Misukka ja taakse Pirelli en kyllä lähtis kokeilemaan, tiedä sit olenko taikauskoinen vai mitä.
snuarrow kirjoitti:suurin vaikuttava tekijä renkaassa on kuitenkin vuosileima, prätkäkäytössä jo 3 vuotta vanhalla leimalla varustettu rengas alkaa olla ihan jo ikänsä puolesta vaihtokuntoon kovettunut.
Joitakin vähemmän myytyjä malleja on vaikea saada tuon tuoreempia.. Järkeä voi tässäkin käyttää jos rengas tuntuu pehmeältä kynnellä painaessa niin muuta ku alle ja kovaa ajoa.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe