Moro,
Itsellä prätkänä 137cc Yamaha DT pienillä piristyksillä.
Kiertää parhaimmillaan 12-12,5krpm
Huipputeho (n.30hp) 10500rpm
Tarkoituksena olis keventää magneetto sorvaamalla n.200g pois ulkokehältä. Sytytys sensori jätetään paikalleen.
Tuo moottori kuitenkin kiertään niin paljo että luulis täristävän jo pienestänkin epätasapainosta moottorin lopulta hajalle.
tuo epätasapaino pienenee hieman kun vetää kaamaa pois ulkokehältä... Ja eihän siinä isot kolot ole ulkokehällä, joten ei älyttlmön paljo ole epätasapainossa, mutta luulis olevan kuitenkin, kysymys kuuluu, mikä on liikaa??
Tuossa kuva vastaavasta, mutta ei täysin sama vauhtis:
Itsellä prätkänä 137cc Yamaha DT pienillä piristyksillä.
Kiertää parhaimmillaan 12-12,5krpm
Huipputeho (n.30hp) 10500rpm
Tarkoituksena olis keventää magneetto sorvaamalla n.200g pois ulkokehältä. Sytytys sensori jätetään paikalleen.
Tuo moottori kuitenkin kiertään niin paljo että luulis täristävän jo pienestänkin epätasapainosta moottorin lopulta hajalle.
tuo epätasapaino pienenee hieman kun vetää kaamaa pois ulkokehältä... Ja eihän siinä isot kolot ole ulkokehällä, joten ei älyttlmön paljo ole epätasapainossa, mutta luulis olevan kuitenkin, kysymys kuuluu, mikä on liikaa??
Tuossa kuva vastaavasta, mutta ei täysin sama vauhtis:
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!