Elikkäs venttiilien säädöstä, en löytäny täältä muuta venttiiliensäätö ohjetta kuin mankille joten kyselen hiukan lisää,vaikka varmasti samalla tekniikalla säädetäänkin.
Venttiiit säädetään siis työtahdissa eli voit säätää pako sekä imupuolen venttiilit samalla?vai siten että kun imu on lähdössä päälle niin pakopuolelta ja kun pako on lähdössä päälle niin sitten imupuolelta?
entäs mistä tietää että on juuri sen oikean välyksen saavuttanut, nihkeästihän sen rakotulkin liuskan pitää liikkua? mikä luokitellaan nihkeäksi?
Kummasta on on enemmän haittaa, venttiilien välykset liian suuret vai liian pienet?
Mitä aiheutuu jos pako sekä imupuolella on kaksi venttiiliä / sylinteri ja esimerkiksi pakopuolelta venttiilien välykset eivät ole millilleen samat vaan on esim 0.02mm eroa?
Mistä huomaa että venttiilit ei ole kunnolla säädöissä, nakuttaako vai?
Venttiiit säädetään siis työtahdissa eli voit säätää pako sekä imupuolen venttiilit samalla?vai siten että kun imu on lähdössä päälle niin pakopuolelta ja kun pako on lähdössä päälle niin sitten imupuolelta?
entäs mistä tietää että on juuri sen oikean välyksen saavuttanut, nihkeästihän sen rakotulkin liuskan pitää liikkua? mikä luokitellaan nihkeäksi?
Kummasta on on enemmän haittaa, venttiilien välykset liian suuret vai liian pienet?
Mitä aiheutuu jos pako sekä imupuolella on kaksi venttiiliä / sylinteri ja esimerkiksi pakopuolelta venttiilien välykset eivät ole millilleen samat vaan on esim 0.02mm eroa?
Mistä huomaa että venttiilit ei ole kunnolla säädöissä, nakuttaako vai?