Honda VFR 750F 86" Ei käynnisty

BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17
Honda VFR 750F 86" Ei käynnisty

ViestiKirjoittanut BossMan » 6.6.2013 21:14

Tuollainen peli äityi hankalaksi.

Ostin keväällä, ajettu tänä kesänä 1500km ja on pelannut todella hyvin. Käynnistyy, kulkee ja toimii todella hyvin ikäisekseen, tai toimi siis.

Ajelin melko tyhjällä tankilla viikko sitten, ja mopo hyytyi. Ajattelin että bensa loppui ja pyysin emäntää tuomaan varastosta kanisterin, jossa jotain bensanjämää (virhe)

Nyt on kaksi vaihtoehtoa, joko toimiva pyörä kuoli yllättäen, tai sitten bensanjämä/tankinpohjat tukkivat kaasareissa jotain pahasti.

Saa kipinän, starttisprayllä hörähtää. Bensa menee sekä omalla pumpulla että kanisterista letkuadapterilla laittaen aina kohokammioihin asti, muttei vaan eteenpäin. Tiedän koska tyhjensin kaasarit pohjaropuistaan, ja ne täyttyvät kun antaa linjaan bensaa.

Mitäs vittua, miten voi tehdä näin. Voiko muuta kuin purkaa kaasarit, mitä pitää ottaa huomioon, miten noitten syncro yms jutut.

Olen aikaisemmin rassannut vain 50cc kaasareita joten hyvät neuvot ovat tarpeen :)
-Chevrolet Cavalier convertible 3.1 V6 automatic 93"
-Honda VFR750F 86"
VFV4
Liittynyt:
22.8.2013 19:22
Re: Honda VFR 750F 86" Ei käynnisty

ViestiKirjoittanut VFV4 » 26.8.2013 17:00

Moi,

Nyt en ihan satavarma ole tosta sun Kawasaki GPX 500R 88:sta että oliko se 2- vai 4-pyttynen? GPZ 500-88 oli kyllä 4-pyttynen..
Oli niin tai näin vie se jonnekin pajalle missä voivat kytkeä putsauksen jälkeen syncro-mittarit ja alipaine letkut kunnolla ja oikeilla liittimillä kiinni.

Kyllä me jokainen kaasarit osataan putsata?? mutta syncrononti, varsinkin kun on ne 4 Mikunia tai Keihiniä rivissä EI onnistu ilman kunnon syncca mittareita ja ylipäänsä laitteita.

Velottavat melko tarkkaan 2-2 ja puoli tuntia ajalliseti + uudet tiivisteet.
VFV4
Liittynyt:
22.8.2013 19:22
Re: Honda VFR 750F 86" Ei käynnisty

ViestiKirjoittanut VFV4 » 26.8.2013 17:11

Moi,

Tuolla oli toinenkin vastaavanlaisista ongelmista "poteva" hemmo,mutta
tuohon kirjoittamaani viestiinhän pätee täsmälleen samat ohjeet,minä tekisin ainakin niin.
Mulla on itelläni -83 750 Magna ja tiedän siis minkälainen "pikku paketti" kaasuttimia siihen V4 pyttyjen väliin on sinänsä hienosti insinööri paketoinut.
Mutta joo vie se jonnekin missä on laitteet muuten et saa niitä kaasareitasi synccaan,et varmasti.
Kun ne kerran irroitetaan ja vielä avataan niin ne on pakko syncronoida muuten sulla ei ole tyhjäkäyntiä ja voi tehdä jopa senkin että saat koneesi yltä päältä bensan sotkemaksi kun väh.1-2 kaasaria alkaa tulvimaan kun eivät ole niissä niin tärkeissä sycronoineissa.