eli ton videon perusteella käy täyskaasulla kierrosalueen keskellä reilusti rikkaalla. alkoiki ongelmat milloin? mikäli on toiminut ennen, ei kaasarin säätöihin ole syytä koskea. mikäli alkoi kun vaihdoit esim teharin niin:
kokeile nyt alkuun vaikka neulan laskemista. tarkista myös onko läpät ehjät.
ohjeet säätämiseen, älä aja hampaat irvessä vaan kiihdytä osakaasuilla kierrosalueen läpi. eli ensin 1/3 kaasua koko kierrosalue, sitten 2/3 jne... keräät näistä vaikka videon ja muistiinpanot miten pyörä käyttäytyy. jos röpöttää on rikkaalla jos booaa on laihalla.
tästä muodostuu kolmeulotteinen kaavio joissa a akselilla on kierrosluku, b akselilla kaasun asento ja c akselilla seos (rikas-sopiva-laiha).
pääsuutin vaikuttaa täydelle kaasulle, neulan asento osakaasuille, tyhjäkäyntisuutin moottorijarruun ja tyhjäkäyntiin, seosruuvi tyhjäkäyntiin ja moottorijarruun. sit vaa arpomaan oikeeta kombinaatiota, thank god nykyään oikeissa mopoissa on ruiskut.
jatkot piikkipuolella, esim 2t viritys ja tekniikka topikissa.
viewtopic.php?f=98&t=73293&start=1140