Moro,
Osaisko kukaa fiksumpi kertoo että mistä voi johtua että ko ajaa tollasella vanhalla 250cc kotarilla, niin kone käy kyllä hemmetin hyvin ja siististi, ja käy alakierrokset hyvin, mutta sitten ko kierrokset kasvaa ja juuri ennen piikkiä kuulostaa ihan kuin hävittäis kipinän ja rupee luonnollisesti pätkimää ja röpöttää ? vika ei oo cdi boksissa, se on uusittu, kaikki piuhat on katottu tarkasti, tulppa on uusittu moneen kertaan, tulpan johto ja hattu on uusittu, mutta itellä pikku aavistus että voisko vika olla staattorissa? tuleeks sieltä eri kierros alueille eri piuhaan sytytys? joissakin vanhoissa vehkeissä menee tollai, ja koska siellä on 4 tolppaa sytytykseen, ja loput on valokäämejä.. otin staattorin irti ja katoin että helvetti siellä oli märkää, no mä kuivailin sitä sit kuumailma puhaltimella jne, käytin ihan uunituksessa tuossa työpaikalla jne.. tuntu sen jälkeen toimivan ehkä ihan pikkusen paremmin, mutta en tiedä ... osaisko joku fiksu kertoo jotai muuta mitä voisin vielä kokeilla ? en millää viittis laittaa turhaan rahaa uuteen staattoriin jos vika ei ookkaan siinä... ja pyörä on sis vuosimallia -92 muistaakseni ?
Osaisko kukaa fiksumpi kertoo että mistä voi johtua että ko ajaa tollasella vanhalla 250cc kotarilla, niin kone käy kyllä hemmetin hyvin ja siististi, ja käy alakierrokset hyvin, mutta sitten ko kierrokset kasvaa ja juuri ennen piikkiä kuulostaa ihan kuin hävittäis kipinän ja rupee luonnollisesti pätkimää ja röpöttää ? vika ei oo cdi boksissa, se on uusittu, kaikki piuhat on katottu tarkasti, tulppa on uusittu moneen kertaan, tulpan johto ja hattu on uusittu, mutta itellä pikku aavistus että voisko vika olla staattorissa? tuleeks sieltä eri kierros alueille eri piuhaan sytytys? joissakin vanhoissa vehkeissä menee tollai, ja koska siellä on 4 tolppaa sytytykseen, ja loput on valokäämejä.. otin staattorin irti ja katoin että helvetti siellä oli märkää, no mä kuivailin sitä sit kuumailma puhaltimella jne, käytin ihan uunituksessa tuossa työpaikalla jne.. tuntu sen jälkeen toimivan ehkä ihan pikkusen paremmin, mutta en tiedä ... osaisko joku fiksu kertoo jotai muuta mitä voisin vielä kokeilla ? en millää viittis laittaa turhaan rahaa uuteen staattoriin jos vika ei ookkaan siinä... ja pyörä on sis vuosimallia -92 muistaakseni ?