Vuosia weeran omistaneena tuli ajankohtaiseksi tehdä pientä kunnostusta ja tulipa sairaaseen mieleen ajatus pistää samalla katsastuskuntoon, jonkin sortin paperitkin löytyy weeran "edellisestä elämästä" Belgian suunnilta. Tästä huolimatta pyörässä ei kyllä ainakaan nykyään ole kaikkia tarvittavia varusteita joihin haasteet liittyvät.
Sitten niinhin haasteisiin mitä olen heti alkuun kohdannut ja joihin en useiden tuntien googlailulla ole oikeen tyydyttävää vastausta löytänyt vaan enemmänkin kysymyksiä kuin vastauksia ja toivoisin että täältä löytyisi tietäjiä.
1. Ohjauslukko.
Tuolla avataan vähän vaatimuksia: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1845.0
Ja tuon mukaan ainakin jälkiasenteisten kanssa ongelmia on odotettavissa mutta kait tämä on taas näitä että ihan inssistä taas kiinni mitä minäkin päivänä satutaan vaatimaan...?
Tuon linkkihirviön takaa löytyy paras kuva mitä olen löytänyt alkuperäisestä
https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp? ... 6-F-426_fc
Tuostakaan ei kuitenkaan selviä tuon osan 9 funktio ja se olisi kiva tietää koska kyseistä osaa ei ainakaan tuolta enää saa. Jos jollakin on tämmöinen WeeRa ohjauslukolla niin arvostaisin suuresti jos malttaisit pistää kuvaa siittä ja vielä enemmän arvostaisin jos joku olisi valmis luopumaan ohjauslukostaan kaikkine hilppeineen.
Tuli ostettua "sika säkissä" ja käteen jäi tämmöinen lukko joka kuitenkin on ilmeisesti uudempaan weeraan kun ei oikeen mitenkään tuntunut järkevästi tuohon sopivan ilman muokkauksia. Loksun ruuveihin kyllä menis mutta kieltä pitäis muokata eikä tuo tuollaisenaan edes yllä tarpeeksi pitkälle. Jos tuota alkaa modailemaan niin sitten taas alkaa vähän arvelluttamaan se katsastuskelpoisuus.
2. Pakoputki
Vakioputkessa lukee "not for road use" ja se näyttää tuolta
Olen kuitenkin ymmärtänyt että suomessa olisi tälläisillä kilvitetty, olenkohan väärässä? Tuo oma putki vielä raiskattu ja perään porailtu reikiä mutta toivon että riittää jos hitsaan reijät umpeen. "Korkkaamaton" vakioputki voisi kiinnostaa jos jollain sellainen ylimääräisenä olis, ei tarvi olla komia ku on vaan ehjä.
Tulipas paljon tekstiä vaikka asiaa ei niin paljon ollutkaan
Sitten niinhin haasteisiin mitä olen heti alkuun kohdannut ja joihin en useiden tuntien googlailulla ole oikeen tyydyttävää vastausta löytänyt vaan enemmänkin kysymyksiä kuin vastauksia ja toivoisin että täältä löytyisi tietäjiä.
1. Ohjauslukko.
Tuolla avataan vähän vaatimuksia: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1845.0
Ja tuon mukaan ainakin jälkiasenteisten kanssa ongelmia on odotettavissa mutta kait tämä on taas näitä että ihan inssistä taas kiinni mitä minäkin päivänä satutaan vaatimaan...?
Tuon linkkihirviön takaa löytyy paras kuva mitä olen löytänyt alkuperäisestä
https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp? ... 6-F-426_fc
Tuostakaan ei kuitenkaan selviä tuon osan 9 funktio ja se olisi kiva tietää koska kyseistä osaa ei ainakaan tuolta enää saa. Jos jollakin on tämmöinen WeeRa ohjauslukolla niin arvostaisin suuresti jos malttaisit pistää kuvaa siittä ja vielä enemmän arvostaisin jos joku olisi valmis luopumaan ohjauslukostaan kaikkine hilppeineen.
Tuli ostettua "sika säkissä" ja käteen jäi tämmöinen lukko joka kuitenkin on ilmeisesti uudempaan weeraan kun ei oikeen mitenkään tuntunut järkevästi tuohon sopivan ilman muokkauksia. Loksun ruuveihin kyllä menis mutta kieltä pitäis muokata eikä tuo tuollaisenaan edes yllä tarpeeksi pitkälle. Jos tuota alkaa modailemaan niin sitten taas alkaa vähän arvelluttamaan se katsastuskelpoisuus.
2. Pakoputki
Vakioputkessa lukee "not for road use" ja se näyttää tuolta
Olen kuitenkin ymmärtänyt että suomessa olisi tälläisillä kilvitetty, olenkohan väärässä? Tuo oma putki vielä raiskattu ja perään porailtu reikiä mutta toivon että riittää jos hitsaan reijät umpeen. "Korkkaamaton" vakioputki voisi kiinnostaa jos jollain sellainen ylimääräisenä olis, ei tarvi olla komia ku on vaan ehjä.
Tulipas paljon tekstiä vaikka asiaa ei niin paljon ollutkaan