Alkaa usko loppua tässä, 30 vuotta erilaisten härveleiden kimpussa eikä vaan ymmärrä
Laite on siis Honda CBR 1000F vuodelta 1994,
ja pulma on yksinkertainen:
- tyhjäkäynti on ok
- pienillä kierroksilla tehot on kateissa ja moottori ikäänkuin "röpöttää", ei käy puhtaasti.
- kun kierrokset ylittävät 6000 niin kone suorastaan räjähtää eloon ja vetää ja kulkee kuin toivoa sopii.
Tähänmennessä on likimain kaikki tullut tarkastettua/säädettyä/puhdistettua tms.
- Kaasuttimet on huollettu ja käytetty ultra-äänipesussa, imukaulat ja ilmaboksin kumiliitännät on tarkastettu.
- Kaasarit on synkattu
- Bensahana on uusittu
- Venttiilit on säädetty
- Tulpat on vaihdettu (Iridium), samoin tulpanjohdot ja puolat
- Sytkän ohjausyksikkö on vaihdettu
- Ei ylimääräisiä savuja tai höyryjä putkenpäästä, eikä nesteet sekoitu tai katoa
muutamia mainitakseni...
Mikä h*lvetti tätä vehjettä oikein vaivaa?
Täältä on luvassa kuolematon kunnioitus sille joka osaa antaa ohjeita tilanteessa, itse en enää oikein keksi.
Laite on siis Honda CBR 1000F vuodelta 1994,
ja pulma on yksinkertainen:
- tyhjäkäynti on ok
- pienillä kierroksilla tehot on kateissa ja moottori ikäänkuin "röpöttää", ei käy puhtaasti.
- kun kierrokset ylittävät 6000 niin kone suorastaan räjähtää eloon ja vetää ja kulkee kuin toivoa sopii.
Tähänmennessä on likimain kaikki tullut tarkastettua/säädettyä/puhdistettua tms.
- Kaasuttimet on huollettu ja käytetty ultra-äänipesussa, imukaulat ja ilmaboksin kumiliitännät on tarkastettu.
- Kaasarit on synkattu
- Bensahana on uusittu
- Venttiilit on säädetty
- Tulpat on vaihdettu (Iridium), samoin tulpanjohdot ja puolat
- Sytkän ohjausyksikkö on vaihdettu
- Ei ylimääräisiä savuja tai höyryjä putkenpäästä, eikä nesteet sekoitu tai katoa
muutamia mainitakseni...
Mikä h*lvetti tätä vehjettä oikein vaivaa?
Täältä on luvassa kuolematon kunnioitus sille joka osaa antaa ohjeita tilanteessa, itse en enää oikein keksi.