Joo tosiaan tuli ostettua sylinterikauppa.fi kaupasta 144cc sylinterisarja sylkkä, mäntä,tiivisteet, kansi, pa-laipat.
Pyörään ne asensin ja toimi ihan hyvin kaasarinahan on 38tmx jossa 540ps ja 52.5tk.
Noh siinä sit koneen lämmitin lähin ajamaan niin pari kilometriä niin takarengas lukkoon vauhtia oli n.40km/h ja seokset sillähetkellä 3.5%. Sitten vaan yläkerta auki ja pakoaukon säätimen laipat oli ottanut mäntään kiinni!?! Sylkkä oli ajettu 34km tasaista sisäänajoo. Päätin soittaa sylinterikauppaan ja kysyä että miten on mahdollista? Käski pistää kuvia osista noh s-postilla laitoin sitten kuvat ja tiedot jotka lähtivät tehtaalle saksaan. Tässä sitä sitten odotellaan jospa takuu korvaisi koska pyörä ei käynyt laihalla tulppa musta eikä kierrokset leijunut. Lämmöt leikkaamishetkellä koneessa oli 57 astetta. mittasin laipat ja katoin niin toinenhan oli koneistettu aivan vituiksi, toinen oli hyvässä kunnossa, Saas nähdä jos tehtaan kaverit ymmärtäis mokanneensa. Ei oiken ollut kiva maksaa 655e sarjasta ja ajaa sillä se 34km...
Pyörään ne asensin ja toimi ihan hyvin kaasarinahan on 38tmx jossa 540ps ja 52.5tk.
Noh siinä sit koneen lämmitin lähin ajamaan niin pari kilometriä niin takarengas lukkoon vauhtia oli n.40km/h ja seokset sillähetkellä 3.5%. Sitten vaan yläkerta auki ja pakoaukon säätimen laipat oli ottanut mäntään kiinni!?! Sylkkä oli ajettu 34km tasaista sisäänajoo. Päätin soittaa sylinterikauppaan ja kysyä että miten on mahdollista? Käski pistää kuvia osista noh s-postilla laitoin sitten kuvat ja tiedot jotka lähtivät tehtaalle saksaan. Tässä sitä sitten odotellaan jospa takuu korvaisi koska pyörä ei käynyt laihalla tulppa musta eikä kierrokset leijunut. Lämmöt leikkaamishetkellä koneessa oli 57 astetta. mittasin laipat ja katoin niin toinenhan oli koneistettu aivan vituiksi, toinen oli hyvässä kunnossa, Saas nähdä jos tehtaan kaverit ymmärtäis mokanneensa. Ei oiken ollut kiva maksaa 655e sarjasta ja ajaa sillä se 34km...